مبادا رای خود را بفروشید!

نوذر رودنیل پیرامون انتخابات پیش رو فدراسیون فوتبال و ارتباط آن با مسائل داوری متنی را در اختیار ایمنا قرار داده و در آن توصیه‌هایی به دارندگان حق رای در این انتخابات کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که چند ماه به انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باقی مانده، اما این روزها صحبت‌ها و حواشی آن حسابی داغ است. در همین راستا نوذر رودنیل، پیشکسوت داوری متنی را در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار داده که در ادامه می‌خوانیم:

"آقایان رؤسای محترم حراست وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و هیئت‌های استان‌ها و سایر عزیزانی که جز رأی دهندگان هستند؛ اکنون در آستانه ثبت نام و انتخابات رئیس و هیئت رئیسه حساس‌ترین ارگان ورزشی کشور یعنی فدراسیون فوتبال هستیم. لازم است به عنوان یک پیشکسوت داوری فوتبال که حدود ۵۰ سال است صادقانه خدمتگذار فوتبال بودم پیشنهادتی را خدمت شما عزیزان عرض کنم. خواهش می‌کنم با توجه که شرایط سنی و تحصیلات برداشته شده است لذا روی افراد دقت زیادی داشته باشید چراکه بعضی‌ها برای منافع شخصی ورود می‌کنند و بعضی به دنبال جایگاه هستند و بعضی‌ها خدمت گزارند لطفاً عنایت فرمائید افرادی را انتخاب کنید که خدمت گزارند. رؤسای هیئت‌ها در مقابل مردم مسئول هستید مبادا رأی خود را خدای ناکرده به دوست و یا رفیق بفروشید خدا را در نظر بگیرید و گول وعده و عیدها را نخورید؟! به فکر آینده فوتبال و داوری کشور باشید آدم‌های سالم و صالح را که زیاد هم هستند و داریم انتخاب کنید. کاری به سن و سال آنها نداشته باشید فقط به آینده فوتبال و داوری کشور باشید که از این ناهنجاری‌ها راه‌ای یابد.

اما صحبتی با رؤسای محترم حراست‌ها دارم؛ ممکن است بعضی از شرکت کنندگان در شهر و استان‌های خودشان سوابق خوبی نداشته باشند یا اهل زد و بند هستند. بی شک اینگونه افراد برای پر کردن کیسه‌ها و یا اسم و رسم تصمیم دارند تا وارد فدراسیون و هیئت رئیسه شوند و به فکر فوتبال کشور و داوری کشور نیستند. لذا از شما عزیزان خواهش می‌کنم با جدیت هرچه تمام تر هوشیار ورود کنید مبادا یک سودجو ورود کند. خداوند از شما حمایت می‌کند و نگهدار شما خواهد بود."

نوذر رودنیل نزدیک به دو دهه قضاوت بین سال‌های ۵۵ تا ۷۴ در کارنامه دارد. پس از آن تا سال ۹۳ به عنوان ناظر داور و نماینده سازمان لیگ فعالیت کرد. رودنیل علاوه بر این فعالیت‌ها، نقش پررنگی در تدریس داوری نیز داشته و محسن ترکی، حسن کامرانی فر و رضا سخندان از جمله شاگردانی هستند که این پیشکسوت داوری آن‌ها را به عرصه قضاوت فوتبال ایران معرفی کرده است.

کد خبر 463590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.