گوشی‌های هوشمند سری Vivo X60 به زودی عرضه می‌شود

گوشی‌های هوشمند سری Vivo X60 که شامل Vivo X60، Vivo X60 Pro و+Vivo X60 Pro می‌شود در تاریخ ۲۹ دسامبر عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود اینکه ویژگی‌های دو گوشی Vivo X60 و Vivo X60 Pro تقریباً مشخص شده، اما هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین گوشی +Vivo X60 Pro منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که دوربین سه گانه گوشی Vivo X60 دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر پرتره است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Vivo X60 در دو نسخه در بازار چین عرضه خواهد شد، به طوری که یکی از آن‌ها با رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و دیگری با رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

به احتمال زیاد گوشی Vivo X60 Pro تنها با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و در دو رنگ آبی و مشکی وارد بازار می‌شود. گوشی ذکر شده دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، لنز پرتره ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتوی هشت مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

هر دو گوشی ذکر شده از چیپست اگزینوس ۱۰۸۰ بهره می‌برند و دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED هستند. یک حفره نیز برای میزبانی از دوربین سلفی روی صفحه نمایش آن‌ها تعبیه شده است. محصولات سری X60 به فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز خواهند بود. اطلاعاتی در مورد گوشی +Vivo X60 Pro در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شود و دوربین قدرتمندتری نسبت به دو گوشی دیگر داشته باشد.

کد خبر 463581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.