همکاری شهرداری بجنورد و سازمان HSE

در این بسته خبری از نصب کد پستی و پلاک شهرداری در مشگین شهر تا آسفالت خیابان سی متری شهید آقایی خرمشهر و آغاز طرح ضربتی رفع سد معبر در بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرداری بومهن

حسین موسوی، شهردار بومهن آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرداری بومهن برای حوادث احتمالی خبر داد و گفت: برای جلوگیری از حوادث احتمالی در زمان بحران ۴ مکان امن دیگر مورد نیاز است.

آغاز طرح ضربتی رفع سد معبر در بیرجند

موسی میرزایی، رئیس اداره اجراییات و پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری بیرجند گفت: با دستور قضائی طرح ضربتی رفع سد معبر در معابر و پیاده روهای شهر بیرجند آغاز شد.

بازگشایی بازار میوه و تره بار شهرداری گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: بازار میوه و تره‌بار شهرداری گلپایگان به منظور فروش میوه و تره‌بار بازگشایی شد و شهروندان همه روزه می‌توانند میوه و تره‌بار خود را با نرخ مناسب و با کیفیت مطلوب خریداری کنند.

لزوم همکاری دهیاری‌ها و شهرداری لوندویل در مدیریت پسماند

جواد معیتی، شهردار آستارا گفت: ساماندهی محل دفن زباله به مساحت ۱۵ هکتار بر عهده این نهاد است، اما طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و کارگروه مدیریت پسماند، شهرداری لوندویل و دهیاری‌ها باید با پرداخت هزینه حمل و تخلیه پسماند، در مدیریت آن همکاری کنند.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در مسیرهای دوچرخه شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور تأمین ایمنی تردد دوچرخه سواران، عبور موتورسیکلت در مسیرهای دوچرخه ممنوع است.

سرپرست جدید اداره بحران و پدافند غیرعامل شهرداری سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج طی حکمی کامبیز پوشنگ باقری را به عنوان سرپرست اداره بحران و پدافند غیرعامل شهرداری سنندج منصوب نمود.

نصب کد پستی و پلاک شهرداری در مشگین شهر

رحمت انوری آذر، شهرداری مشگین شهر از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین این شهرداری با اداره کل پست استان اردبیل برای اجرای پروژه نصب کد پستی و پلاک اماکن در این شهر خبر داد.

تفاهم نامه همکاری شهرداری بجنورد با سازمان HSE شرکت نفت

روح الله عظیمی، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بجنورد از تفاهم نامه همکاری با سازمان HSE شرکت نفت با سازمان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه به استناد اصل ۵۰ قانون اساسی و الزام حفظ محیط زیست و کاهش آثار زیان بار پسماند در ابتدا بین سازمان پسماند شهرداری و شرکت نفت و در دورنمای فعالیت این سازمان با سایر ادارات اجرایی منعقد خواهد شد.

آسفالت خیابان سی متری شهید آقایی خرمشهر

خیابان سی متری شهید آقایی به طول تقریبی ۶۰۰ متر توسط شهرداری خرمشهر آسفالت شد. این خیابان که طی چند سال گذشته احداث شده و تا پیش از این نیز هیچ گونه عملیات عمرانی در آن صورت نگرفته بود، یک راه مواصلاتی از بلوار یادمان‌ها به بلوار امیرکبیر بوده که علاوه بر افزایش سرانه خدمات عمرانی در کاهش مسیر تردد نیز نقش به سزایی دارد.

پرداخت بدهی سنوات گذشته شهرداری لشت نشا

سید حسن میرهاشمی، شهردار لشت نشا گفت: مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر مبلغ معادل یک میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان بدهی سنوات گذشته شهرداری را پرداخت کرده است.

کد خبر 463573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.