حاشیه‌نشینان رشت با مشکل نبود شبکه فاضلاب مواجه هستند

شهردار رشت گفت: محلات حاشیه نشین با مشکل فاضلاب دست پنجه نرم می‌کنند و رفع این معضل نیازمند رایزنی و همراهی نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در جلسه ستاد قرارگاه جواد الائمه (ع) با تاکید بر اینکه روحیه جهادی برای اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه و خدمات رسانی لازم است، اظهار کرد: مشکلات و تهدیداتی که انقلاب و نظام را تهدید می‌کند با فعالیت جهادی خدمت گذران قابل رفع است.

وی با بیان اینکه پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در بخش وسیعی از شهر رشت به اجرا درآمده است، عنوان کرد: محلات حاشیه‌نشین رشت با مشکل فاضلاب دست پنجه نرم می‌کنند و رفع این معضل نیازمند مساعدت نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی است.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی به ویژه در مناطق حاشیه‌نشین یکی از چالش‌های اصلی تمام کلانشهرها است، خاطرنشان کرد: نبود مدیریت واحد شهری باعث تشدید بروکراسی اداری و در نتیجه تأخیر در رفع مشکلات شهروندان می‌شود.

احمدی با اشاره به مشکل ترافیک مسیر خروجی مسکن مهر و محله جماران رشت، گفت: شهرداری در نظر دارد با احداث یک خیابان موازی این مشکل را رفع کند.

وی با بیان اینکه در ۵۰ ساله گذشته امکانات شهری متناسب با افزایش جمعیت توزیع نشده که سبب رشد حاشیه‌نشینی شده است، تصریح کرد: توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات در نقاط مختلف شهری راهبرد اصلی شهرداری است.

کد خبر 463572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.