محدودیت‌ها تا پایان کرونا ادامه دارد

معاون وزیر بهداشت گفت: محدودیت‌های کرونایی با توجه به میزان بستری‌های کرونا در شهرها تغییر می‌کند و تا پایان کرونا ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، حریرچی اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی با توجه به میزان بستری‌های کرونا در شهرها تغییر می‌کند و تا پایان کرونا ادامه دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای محدودیت‌های کرونایی اعمال شده و همکاری مردم، افزود: با انجام اقدامات خوب و همکاری مناسب دستگاه‌های مختلف در زمینه مقابله با بیماری کرونا به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده‌ایم.

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ما از مردم درخواست داریم که در زمینه رعایت دستورالعمل‌ها و بهداشت فردی همکاری بیشتری با وزارت بهداشت داشته باشند، بیان کرد: در حال حاضر محدودیت‌های اعمال شده بر اساس مصوبات ستاد ملی کروناست و این محدودیت‌ها بنا بر گفته رئیس جمهور تا پایان کرونا با ما خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر افزایش یا کاهش محدودیت‌ها بستگی به وضعیت شهرها از لحاظ میزان بستری‌های ناشی از کرونا دارد و اگر مردم دستورالعمل‌ها را به طور دقیق رعایت کنند، وضعیت شهرهای نارنجی به زرد تبدیل خواهد شد و محدودیت‌ها تغییر خواهد کرد و اگر میزان بستری‌ها افزایش پیدا کند شهر نارنجی به قرمز تبدیل خواهد شد و به طور خودکار محدودیت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

حریرچی گفت: از بیماران غیر کرونایی درخواست داریم که مراجعه خود را به پزشکان و مراکز درمانی را به تأخیر نیندازند تا مشکلی برای بیماران زمینه‌ای مانند مبتلایان به سرطان، فشار خون و دیابت ایجاد نشود.

بنابه گزارش باشگاه خبری جوان، معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: در مراکز بهداشتی و حتی بیمارستان‌های دولتی، محل تردد بیماران عادی و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی با بیماران کرونایی جدا شده است و افراد بدون هیچ دغدغه‌ای به پزشک مراجعه کنند.

کد خبر 463530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.