نخستین مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند ارومیه افتتاح می‌شود

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: نخستین مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند مختص این مجموعه را در سال ۱۴۰۰ تشکیل می دهد و این فضا در اختیار استارت آپ‌ها و سمن های مرتبط با شرح وظایف این مرکز قرار می گیرد.

به گزارش ایمنا، یاسر اسدپور در ویژه برنامه یلدای کارآفرینی با اشاره به ضرورت عبور از کارآفرینی سنتی به سمت کارآفرینی الکترونیکی و در فضای مجازی اظهار کرد: در هر کسب و کاری که راه اندازی می‌شود بعضی سرمایه گذاری باید انجام بگیرد و قطعاً ریسک موجود را نیز قبول کرد، اما باید خود این حوزه‌ها به دنبال جریان سازی باشند.

وی افزود: این جریان سازی باید در سطح جامعه باشد و همچنین مهمترین مقوله فرهنگ سازی در این باره بسیار مهم بوده و ضروری است جامعه آماده برای این موضوع باشد و هدفمند روی موضوع کارآفرینی اقدام شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اظهار کرد: در خصوص موضوع کارآفرینی حمایت خود را اعلام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری ارومیه نخستین مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند مختص این مجموعه را در سال ۱۴۰۰ تشکیل می‌دهد که از کسب کارهای دانش بنیان و ایده‌های نوآور در زمینه فناوری‌های شهری و شهر هوشمند حمایت خواهد کرد و این فضا در اختیار استارت‌آپ ها و سمن‌های مرتبط با شرح وظایف این مرکز قرار می‌گیرد.

اسدپور ادامه داد: شهرداری به دنبال حمایت از کارآفرینی روز و اینترنتی و کسب و کارهای جدید به صورت مادی و معنوی است و همچنین از ایده‌های نو در این راستا حمایت کامل می‌کند.

وی گفت: در حوزه فناوری اطلاعات از هرگونه سوال، انتقاد، پیشنهاد و مطالبه گری استقبال می‌کنیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگو هستیم تا بتوانیم به اهداف لازم دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از حوزه‌های سمن‌ها و استارت‌آپ ها حمایت جدی بکنیم و استارت‌آپ ها نیز با ایده‌های نو و خلاق وارد موضوع شوند تا بتوانیم روزی شاهد باشیم که ارومیه جز شهرهای پیش رو در سطح کشور در فضای استارت آپی بوده و با کمک همدیگر بیشترین کسب و کار را برای جوانان آماده کنیم.

کد خبر 463513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.