دولت الکترونیک در شرکت‌های آب و برق اجرایی می‌شود

استاندار اصفهان گفت: دولت الکترونیک به زودی در شرکت‌های آب و برق اجرایی می‌شود و امیدواریم همه خدمات از طریق دولت الکترونیک و فضای مجازی به مردم ارائه گردد.

به گزارش ایمنا، عباس رضایی روز سه شنبه در جلسه وبینار با وزیر نیرو و مدیران این وزارتخانه در سالن جلسات استانداری، مصرف بهینه آب را یکی از مسائل ضروری امروز دانست و اظهار کرد: مسئولان با رعایت مساله برد- برد بین اصفهان و دیگر استان‌های همجوار با اجرای قوانین و مقررات بالادستی نسبت به انتقال آب اقدام کنند.

وی افزود: تکالیفی از جمله بهینه سازی آب، اصلاح ساختارها، اصلاح لوله‌ها، لایروبی قنوات، جدول گذاری، جلوگیری از هدر رفت آب برعهده مسئولان است همچنین مردم نسبت به مصرف بهینه آب اقدام کنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: در بخش کشاورزی مسئولان باید با هماهنگی و همدلی و همکاری کشاورزان از کشت‌های آب بر جلوگیری و کشت‌های جایگزین کم آب بر و ایجاد گلخانه اقدام کنند. در حوزه برق از مسئولان صنایع می‌خواهیم برای مجتمع‌های بزرگ به ویژه شهرک‌های صنعتی به سمت انرژی‌های سبز و خورشیدی حرکت کنند.

رضایی به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان اصفهان در حوزه انرژی سبز و خورشیدی اشاره و اظهار کرد: این استان در حوزه انرژی خورشیدی می‌تواند پیشگام باشد.

وی خاطرنشان کرد: دولت الکترونیک به زودی در شرکت‌های آب و برق اجرایی می‌شود و امیدواریم همه خدمات از طریق دولت الکترونیک و فضای مجازی به مردم ارائه گردد.

کد خبر 463483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.