پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» آغاز شد

با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و در راستای اجرای بسته تحولی آجر به آجر؛ پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امور مدرسه‌سازی طراحی شده است رونمایی و آغاز شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، در راستای اجرای طرح تحولی مشارکت‌های مردمی و طرح آجر به آجر که از تأکیدات وزیر آموزش‌وپرورش است، پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» صبح امروز با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده رونمایی شد.

جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طرح آجر به آجر و پویش‌های ملی ذیل آن را اجرایی و عملیاتی می‌کنند که هدف از انجام این طرح‌ها، افزایش آگاهی و جلب مشارکت بانوان در امر مدرسه‌سازی است که با رویکرد گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بانوان و مادران نیک‌اندیش کشورمان اجرایی شده است.

بانوان سرزمینان ایران و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

طرح ملی آجر به آجر در راستای جلب و جذب مشارکت‌های خرد مردمی و البته باهدف فرهنگ‌سازی در امر حسنه مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده است و هموطنان عزیزمان با هر مقدار پرداختی به میزان حداقل نیز می‌توانند در این پویش مشارکت کنند.

گفتنی است، پیش از این نیز پویش ایام محرم طرح ملی آجر به آجر که همزمان با آغاز ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) کلید خورد، مورد استقبال خیل عظیمی از مردم نیکوکار کشورمان قرار گرفت و بیش از ۱۷۰ هزار نفر با شرکت در این پویش وارد عرصه مدرسه‌سازی شدند

کد خبر 463471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رها بیات IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    خیلی خوب که در این امر خیرشرکت کنیم