تجلیل از دست اندرکاران پویش "هرهفته الف ب ایران"در استان اصفهان

با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس از دست اندرکاران و فعالان پویش هر هفته _الف_ب_ایران استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان صبح امروز همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس از دست اندرکاران این پویش در استان اصفهان تقدیر شد.

در این جلسه هم چنین کتاب "دلگرمی‌ها و همراهی‌ها" در سی و سومین هفته پویش هر هفته_الف_ب_ایران در ساختمان مرکزی وزارت نیرو رونمایی شد.

طبق گزارش وزرات نیرو در این کتاب اظهارات مقامات عالی کشور از جمله آقایان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه، لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری و منتظری دادستان کشور در خصوص پویش ملی هر هفته_الف_ب_ایران آمده است.

همچنین در کتاب "دلگرمی‌ها و همراهی‌ها" نظرات اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت دولت، استانداران، فرهنگستان علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی، رسانه‌ها، دانشگاه‌ها، نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و بانک‌ها آمده است.

در این کتاب در خصوص پویش هر هفته_الف_ب_ایران آمده است: پویش ملی هر هفته_الف_ب_ایران که در نیمه دوم سال ۹۸ برنامه‌ریزی و برگزار شد و در ادامه، با توسعه آن در سال‌جاری نیز در حال اجراست گفتگوی اجتماعی بر محور داشته‌هایی است که با سرمایه‌های مردمان ایران به دست آمده‌اند و طراحی شده است تا با هدف امیدآفرینی و خلق انگیزه، دستاوردهای افتخارآمیز مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه صنعت آب و برق از طریق آن به مردم معرفی شود.

این گزارش می‌افزاید، این پویش قصد دارد نشان دهد حتی در سخت‌ترین شرایط تحریم و تنگناهای مالی، کشور بزرگ ایران و مردم استوارش چگونه هزاران میلیارد تومان در توسعه زیرساخت‌های آب و برق، به‌عنوان الفبای آبادانی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند و چگونه ساختن کشور یک لحظه هم متوقف شده است. همچنین این پویش در پی آن است که نشان دهد چگونه توسعه زیرساخت‌های صنعت آب و برق با عدالت اجتماعی در دسترسی به کیفیت زندگی، رشد اقتصادی فقرزدا ناشی از تأمین زیرساخت توسعه اشتغال، بهبود محیط‌زیستی و جلوگیری از فقیر شدن بر اثر تخریب زیست محیطی و فراهم کردن امکان اسکان جمعیت در نواحی مرزی و جلوگیری از مهاجرت ارتباط دارد.
بر این اساس، تلاش وزارت نیرو و مجموعه تلاشگران بخش‌های دولتی و غیردولتی همکار بر این بوده که با بسیج تمامی امکانات در دسترس و سازماندهی مطلوب در مدت ۶ ماه هر هفته در گوشه‌ای از ایران مجموعاً ۲۲۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد تومان که عمدتاً محصول برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید است را به بهره‌برداری برساند.

این گزارش حاکی است، با توجه به تداوم و استمرار پویش مذکور با شکل گسترده در سال جهش تولید با عنوان هر هفته_الف_ب_ایران؛ (ساخت و سازها و ساز و کارها) به بهره‌برداری رساندن ۲۵۰ طرح بزرگ و مهم آب و برق با اعتباری بالغ بر ۵۵ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور در دستور کار قرار گرفته است.
در این جلسه وزیر نیرو، از استاندار استان اصفهان و مدیران صنعت آب و برق استان که در تکمیل و به بهره برداری رساندن طرح‌های بزرگ آب و برق مجدانه تلاش کرده بودند به صورت ویدئو کنفرانس با اهدا لوح تقدیر و تندیس مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 463470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.