توضیح رئیس شورای شهر تهران در خصوص استعفای حجت نظری

رئیس شورای شهر تهران در خصوص استعفای حجت نظری توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده دو جلسه هم اندیشی داریم که یکی درباره بودجه غیرنقد شهرداری است که تاکنون به دست نیامده، همچنین درباره گزارش حسابرسی صحبت می‌کنیم چون تعداد زیادی گزارش حسابرسی آمده و باید در صحن شورای شهر تهران به آن‌ها رسیدگی شود. شاید لازم باشد چند جلسه فوق‌العاده برای رسیدگی به گزارش‌های حسابرسی برگزار شود.

هاشمی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا درباره دلیل استعفای حجت نظری از شورای شهر گفت: ایشان دو هفته پیش نامه‌ای دادند که بوی استعفا می‌داد. اما این نامه به صورت رسمی ثبت نشده است. این نامه یک شبه استعفا است که آن را در هیأت رئیسه مطرح کردیم و با آن مخالفت شد. سپس نامه به آقای امینی داده شد تا با آقای نظری صحبت کرده و ایشان را قانع کند تا دست از استعفا بردارد. هنوز آقای امینی گزارش را به هیأت رئیسه ارائه نداده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: احتمالاً گزارش آقای امینی یکشنبه هفته آینده در هیأت رئیسه مطرح شده و درباره آن تصمیم گیری می‌شود. فکر می‌کنم بعد از اینکه این نامه ارائه شد، آقای نظری بحث سمن‌ها را پیگیری کرد و سوءتفاهی پیش آمد و باعث شد دوباره ناراحت شود و خواست مجدداً مطرح شود اما هیأت رئیسه درباره این موضوع مخالفت کرده است و منتظر اظهار نظر آقای امینی هستیم.

وی در واکنش به اظهارنظر درباره استعفای ده باره سخنگوی شورا، اظهار کرد: در این خصوص استعفایی ثبت نشده است؛ گاهی پیش می‌آید که وقتی افراد عصبانی می‌شوند از لغاتی استفاده می‌کنند که بوی استعفا می‌دهد و اینها جدی گرفته نمی‌شود و تا اینکه خیلی جدی گرفته شود وقت می‌برد.

کد خبر 463455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.