به گزارش ایمنا، جهان پور کوزهکنانی اظهار کرد: این شهرداری به عنوان پیشگام در ارائه خدمات غیرحضوری با همکاری شرکت فن آوری اطلاعات ایده گستر، خدمات قابل ارائه خود به شهروندان را در بعضی از موضوعات به صورت الکترونیکی پیادهسازی و پس از انجام مراحل پالایش و ارزیابی به طور رسمی ارائه میکند.
وی عنوان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع کرونا و لزوم کاهش مراجعات حضوری شهروندان و متقاضیان خدمات، شهرداری درصدد برآمد تمام خدمات حضوری را که پتانسیل الکترونیکی شدن دارد به منظور تأمین رفاه حال شهروندان و رعایت پروتکلهای بهداشتی به صورت الکترونیکی ارائه کند.
شهردار کوزهکنان با اشاره به برون سپاری و الکترونیکی کردن فرآیندهای امورات شهرداری در جهت کاهش مراجعات حضوری شهروندان گفت: به منظور شفافسازی امور املاک، برونسپاری فرآیندهای مربوطه و توسعه خدمات شهری، حرکت در مسیر دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری، شهرداری کوزه کنان اقدام به استقرار سامانه پنجره واحد مجوزها با قابلیتهای متناسب با نیازهای روز شهرداریها کرده است که اجرای این پروژه دست آوردهای پرشماری خواهد داشت.
وی اظهار کرد: با امضا این قرارداد بروزترین و کارآمدترین سامانه GIS در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
شهردار کوزهکنان با تاکید بر مزایای این طرح گفت: الکترونیکی شدن تمام فرآیندها مربوط به صدور مجوزهای ساخت و ساز و محاسبات آنها، برونسپاری تشکیل شناسنامه واحد ملک و ثبت درخواست به دفاتر پیشخوان شهری، کاهش هزینههای مالی و زمانی ارباب رجوع، استقرار سامانه مذکور و تشکیل پرونده واحد الکترونیکی، کاهش هزینههای مالی و زمانی ارباب رجوع، کاهش هزینه نقشه برداری املاک، افزایش سرعت ارائه خدمت تشکیل پرونده به نسبت تعداد دفاتر پیشخوان و کاربران آنها از جمله مهمترین اتفاقاتی است که با عملی شدن این طرح به وقوع پیوسته است.
نظر شما