احتمال بارش برف در شهر اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی از ورود امواج بارش‌زا به استان اصفهان از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: بارش برف و باران بسیاری از مناطق به ویژه شمال و شرق استان را فرا می‌گیرد.

زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سکون جوی در استان اصفهان تا اواسط فردا چهارشنبه ادامه دارد، اظهار کرد: شرایط غبار آلودگی، مه صبحگاهی و انباشت آلاینده‌های جوی در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان به ویژه در ساعات صبح روز چهارشنبه پیش بینی می‌شود اما با توجه به نفوذ سامانه بارشی از غرب استان از اواسط روز کیفیت هوا بهبود می‌یابد.

وی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه، افزود: بارش متناوب باران و برف و وزش باد بسیاری از مناطق استان به ویژه نواحی شمالی و شرقی استان را فرامی گیرد و روز جمعه احتمال بارش برف در مناطق مرکزی از جمله شهر اصفهان وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: دمای هوای استان از روز پنجشنبه تا شنبه در بسیاری از مناطق بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

سیدان با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان بین ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 463434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.