جزییات تبدیل وضعیت بیمه تاکسیرانان تهران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برنامه ریزی برای پاسخ به مهم ترین مطالبه تاکسیرانان خبرداد و گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته در فاز نخست، امکان بیمه شدن تعدادی از تاکسیرانان فراهم شده است.

به گزارش ایمنا، محمد روشنی در خصوص بیمه تاکسیران‌های شهر تهران به بیمه نشدن حدود ۱۵ هزار تاکسیران گفت: مهمترین هدف ارتقای معیشت تاکسیرانان است و امیدواریم با هماهنگی و همکاری‌های بین بخشی به عمل آمده تا پایان برنامه موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: طی رایزنی‌های انجام شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مساعدت آنها قرار است تا پایان دی ماه جاری دو تا سه هزار تاکسیران در مرحله اول بیمه شوند و سایر تاکسیرانان در مراحل بعدی بیمه خواهند شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به نامه نگاری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان برای اجرای بیمه تاکسیران‌ها گفت: هزینه بیمه تاکسیران‌ها از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود.

به گفته وی مسئولان هدفمندی با این موضوع موافقت کرده‌اند و قرار است که وزارت کشور اسامی تاکسیران‌ها را به سازمان تأمین اجتماعی ارسال کند.

روشنی اضافه کرد: در مرحله اول مشمولان این اقدام، جایگزین تاکسیرانانی می‌شوند که از مجموعه تاکسیرانی بازنشسته یا منفک شده اند و بعد از آن به ترتیب تا پایان سال همه تاکسیرانان بیمه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: جزئیات این اقدام متعاقباً از طریق پیامک به اطلاع تاکسیرانان عزیز رسانده می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری یا پیگیری از سمت آنها در حال حاضر نیست.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به بیماری کرونا در کشور و همچنین کاهش درآمد تاکسیرانان تاکید کرد: تمامی توان خود را در جهت ارتقای معیشت تاکسیران‌ها به کار خواهیم گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 463424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.