ارائه خدمات متناسب و یکسان شهرداری به تمام شهروندان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: حوزه معاونت خدمات شهری یک مجموعه خدماتی است که وظیفه آن نگهداشت شهر و ارائه خدمات متناسب به همه شهروندان با هر رویکرد سیاسی، اجتماعی و عقیدتی است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حوزه خدمات شهری باید فارغ از مباحث پاکیزگی و نظافت شهری که اصفهان به آن شهره است، برای مقابله با هر نوع بحران، حادثه و اتفاقات جوی آمادگی کامل داشته باشد تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم به منظور خدمت‌رسانی بشود.

وی حضور مستمر معاونان خدمات شهری مناطق و مجموعه خدمات شهری مناطق را در سطح منطقه خواستار شد و تصریح کرد: حضور نمایندگان شهرداری در تمامی مناطق باید مشهود باشد و نظارت بر روند فعالیت‌های مرتبط با خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی اجرا شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز ۱۴۰۰ از هم اکنون باید ساماندهی سیما و منظر شهری به خصوص ورودی‌های شهر در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به ادامه روند شیوع بیماری کرونا پیش‌بینی می‌شود که در نوروز پیش رو نیز پذیرای میهمانان نوروزی نخواهیم بود که در این خصوص منتظر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هستیم.

امیری با بیان اینکه شهر باید برای استقبال از نوروز آماده باشد، تصریح کرد: شهروندان از حدود یکسال پیش با ویروس کرونا و بسیاری از محدودیت‌ها روبرو بوده‌اند که در این راستا باید برای ارتقای سطح آرامش و نشاط و تغییر چهره شهر و روحیه شهروندان از هم اکنون اقدام‌های عملی و اجرایی برنامه‌ریزی شده و شرایط برای آماده سازی شهر فراهم شود تا بتوانیم در روزهای پایانی سال به نحوی شایسته به استقبال بهار برویم.

وی ادامه داد: تمامی مناطق و سازمان‌ها باید با هماهنگی و نظارت سازمان پارک‌ها نسبت به عملیات کاشت گل، کوددهی و هرس اقدام کنند؛ همچنین با توجه به اهمیت اجرای پروژه‌های زیباسازی در شهر، سازمان زیباسازی به طراحی پروژه‌های مرتبط اقدام کند تا سال جدید را با چهره‌ای جدید و زیبا برای شهر آغاز کنیم.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان بر لزوم رنگ‌آمیزی جداول، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های هوایی عابر پیاده، پایه تابلوها، سطل‌های زباله و کلیه المان‌های شهری تاکید کرد و ادامه داد: شست و شوی تمامی المان‌های شهری از جمله انواع تابلو، سطل‌های زباله، جداول و نیوجرسی‌ها، دیواره‌های اتوبان، پل‌های هوایی عابر پیاده، بیلبوردها، ایستگاه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های BRT و ایستگاه‌های بازیافت مد نظر قرار گیرد.

وی بازدید دقیق و به موقع از روشنایی‌ها و نورپردازی موجود و انجام اصلاحات لازم را در خصوص بهره برداری کامل از تأسیسات ضروری دانست و افزود: درختان خطرساز، موارد خطرساز تأسیسات برق، مبلمان، آبخوری‌ها محوطه‌های بازی شناسایی شده و جهت رفع آن اقدامات لازم بشود.

امیری خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح دیدگاه اجتماعی، تمامی مناطق و سازمان‌ها باید نظارت دقیق و گسترده بر لباس و پوشش کارگران تحت نظارت خود داشته باشند و در خصوص پرداخت حقوق و مزایای کارگران پیگیری کرده و شرکت‌های خدماتی نیز موظف هستند به تمامی کارگران فیش حقوقی ارائه کرده و تمامی مناطق و سازمان‌ها در این خصوص به صورت ویژه نظارت داشته باشند.

وی خواستار تلاش همگی برای افزایش رضایت مردمی شد و تاکید کرد: در مجموعه مدیریت شهری هیچ هدفی جز ارائه خدمات و کسب رضایت شهروندان و ایجاد فضای آرامش، آسایش و نشاط برای مردم وجود ندارد.

کد خبر 463382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.