گیتی‌پسند میزبان فردوس قم/ رویارویی بازار کوثر با مدافع عنوان قهرمانی

در دومین هفته از لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی‌پسند میزبان فردوس قم خواهد بود و بازار روز کوثر اصفهان نیز برابر مس سونگون قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در گروه الف، تیم گیتی پسند اصفهان امروز (سه شنبه ۲ دی ماه) از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن مخابرات میزبان تیم فردوس قم است. همچنین تیم بازار روز کوثر اصفهان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه پورشریفی تبریز به مصاف مس سونگون می‌رود.

گیتی پسند اصفهان _ فردوس قم

تیم گیتی پسند اصفهان در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۷ بر ۴ تیم شهید منصوری قرچک را شکست داد و لیگ را بسیار خوب شروع کرد. در آن سوی میدان تیم فردوس قم هفته قبل برابر تیم کراپ الوند ایرانیان قرار گرفت که آن بازی به تساوی ۳_۳ انجامید.

تیم گیتی پسند با مهره‌های ملی پوش خود دنبال پیروزی و کسب ۳ امتیاز در اولین میزبانی خود در اصفهان است. همچنین فردوس قم نیز هفته گذشته برابر کراپ نمایش غیرقابل پیش‌بینی ارائه داد و نشان داد تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ به صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

مس سونگون ورزقان _ بازارهای روز کوثر اصفهان

شاگردان علی افضل که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر بودند، لیگ را خوب آغاز نکردند و هفته گذشته با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب تیم سن ایچ ساوه شدند. تیم بازار کوثر اصفهان نیز که دیرترین تیمی بودند که آماده مسابقات شدند، هفته گذشته در دقایق پایانی با ضعف آمادگی جسمانی مواجه شدند و ۳ بر ۱ از تیم راگا تهران شکست خوردند.

مسی‌ها قصد دارند اولین پیروزی خود در لیگ را در سالن خود به دست بیاورند و با وجود نداشتن مهره‌های کلیدی خود مانند مسلم اولاد قباد و علیرضا عسگری، هدف خود را دنبال می‌کنند. همچنین بازار کوثر نمی‌خواهد دست خالی از تبریز خارج شود و قصد دارد حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کند.

برنامه دیدارهای هفته دوم (سه شنبه دوم دی ماه):

گروه الف:

مقاومت البرز _ شهروند ساری

گیتی پسند اصفهان _ فردوس قم

گروه ب:

مس سونگون _ بازارهای کوثر اصفهان

فرش آرا مشهد _ ملی حفاری اهواز

ایمان شیراز _ سن ایچ ساوه

کد خبر 463321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.