نخستین شکست ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال

تیم ذوب آهن اصفهان در سومین دیدار خود برابر شیمیدر قم با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شیمیدر قم در سومین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شیمیدر با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ پیروز میدان شد.

کوارتر اول؛ ۱۹ _ ۱۴ به سود ذوب آهن

تیم ذوب آهن بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در سراسر کوارتر اول از حریف خود پیش بود. سجاد مشایخی در این کوارتر با ۷ امتیاز بیشترین امتیاز را برای تیم خود به ارمغان آورد. همچنین فرزاد کوهیان از ابتدای بازی از بازیکن آمریکایی جدید ذوب آهن استفاده کرد.

کوارتر دوم؛ ۲۶_ ۱۷ به نفع شیمیدر

در این کوارتر شیمیدری ها بودند که بهتر بازی کردند و از حملات خود به خوبی استفاده کردند تا این کوارتر را به نفع خود به اتمام برسانند و نیمه نخست را با نتیجه ۴۰ بر ۳۶ پیروز شدند.

کوارتر سوم؛ ۲۹ _ ۲۱ به نفع شیمیدر

کوارتر سوم بازی به دلیل رقابت نزدیک دو تیم، جذابیت بالایی داشت. در این کوارتر بازیکنان ذوب آهن تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند اما این تیم شیمیدر بود که نمایش بهتری ارائه داد و این کوارتر را ۲۹ بر ۲۱ پیروز شد و با نتیجه ۶۹ بر ۵۷ به استقبال کوارتر چهارم رفت.

کوارتر چهارم؛ ۲۱_ ۱۵ به سود ذوب آهن

در کوارتر پایانی شاگردان فرزاد کوهیان با تغییرات تاکتیکی روانه میدان شدند تا نتیجه را جبران کنند و با وجود پیروزی ۲۱ بر ۱۵ در این کوارتر، موفق نشدند بازی را پیروز شوند و در نهایت با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ مغلوب شیمیدر قم شدند.

به گزارش ایمنا، تیم ذوب آهن اصفهان در چهارمین بازی خود فردا (چهارشنبه ۲ دی ماه) برابر آینده سازان تهران قرار می‌گیرد و شیمیدر به مصاف شهرداری بندرعباس خواهد رفت.

کد خبر 463301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.