قم کارخانه بازیکن‌سازی در فوتسال است/ برای شروع بازی لحظه شماری می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تماشاگران می‌توانند تأثیر بسیار زیادی روی تیم‌ها داشته باشند و آنها انگیزه فراوانی به بازیکنان می‌دهند اما حدود یک سالی است که از شیوع کرونا می‌گذرد و تمام دنیا را درگیر کرده است و باید در این مسیر جلو برویم و با این چالش کنار بیاییم.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازی تیمش برابر تیم فردوس قم اظهار کرد: بازی در اصفهان باشد یا شهر دیگری، تفاوتی نمی‌کند و تنها حسنی که دارد این است که در خانه خود از نظر استراحت بیشتر و زمینی که روی آن تمرین می‌کنیم، راحت تر است.

فشار تماشاگران از روی تیم‌ها برداشته شده است

وی ادامه داد: اگر به گذشته نگاه کنیم تماشاگران در شهرهای مختلف فشار زیادی روی تیم می‌گذاشتند و در اصفهان نیز از سوی تماشاگران فشار روی تیم مهمان بود و بازی برای تیم‌ها سخت می‌شد اما اکنون این گونه نیست.

وی ادامه داد: خدا را شکر که فردا اولین بازی ما در اصفهان برگزار می‌شود و تمام توان تیمی خود را گذاشته‌ایم که ۳ امتیاز بازی را بگیریم و برای شروع بازی امروز، لحظه شماری می‌کنیم.

قم کارخانه بازیکن سازی در فوتسال است

سرمربی تیم گیتی پسند در ارتباط با تیم فردوس قم افزود: می‌دانم که قم یک کارخانه بازیکن سازی در فوتسال است و از قدیم بازیکنان زیادی به تیم ملی داده است و اکنون نیز اصغر حسن زاده و علیرضا وفایی از شهر قم در تیم گیتی پسند حضور دارند.

وی با بیان اینکه فردوس تیم بسیار جوانی است و چند بازیکن باتجربه دارد، افزود: آنها غیرقابل پیش‌بینی هستند و در بازی هفته گذشته در ۲۷ ثانیه آخر بازی ۲ گل زده‌اند. روی شناسایی نقاط ضعف آنها کار کرده‌ایم و سعی می‌کنیم نقاط قوت آنها را کنترل کنیم تا به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

شمسایی در رابطه با حضور نداشتن تماشاگران تصریح کرد: تماشاگران می‌توانند تأثیر بسیار زیادی روی تیم‌ها داشته باشند و آنها انگیزه فراوانی به بازیکنان می‌دهند اما حدود یک سالی است که از شیوع کرونا می‌گذرد و تمام دنیا را درگیر کرده است و باید در این مسیر جلو برویم و با این چالش کنار بیاییم.

از حضور حسن زاده می‌توانیم استفاده کنیم

وی با اشاره به مصدومین تیم خود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اصغر حسن زاده از این هفته شروع به تمرین کرد، فکر می‌کنم با کمک خدا می‌توانیم دقایقی از حضور اصغر حسن‌زاده استفاده کنیم. میثم برمشوری و بهروز جعفری را در این بازی نخواهیم داشت و حمید احمدی سرماخوردگی شدید داشته است و اگر امروز تمرین نکند نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، تیم گیتی پسند سه شنبه (دوم دی ماه) از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن مخابرات میزبان تیم فردوس قم خواهد بود.

کد خبر 463215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.