آلودگی هوا تا چهارشنبه گریبانگیر اصفهان است

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با توجه به پایداری نسبی جو و انباشت آلاینده‌ها روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه آلودگی هوا تشدید می‌شود.

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان تا دو روز آینده است از این رو آسمان بسیاری از مناطق استان ابری همراه با مه‌صبحگاهی و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به پایداری نسبی جو در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی شرایط برای غبار، مه صبحگاهی و افزایش آلاینده‌های جوی مهیاست و وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار بارشی از روز چهارشنبه به استان، گفت: دمای هوای استان تا فردا بین دو تا سه درجه افزایش می‌یابد و در این مدت بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 463214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.