زنان ذاتاً معلم و آموزش دهنده خلق شده‌اند

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان گفت: زنان ذاتاً معلم و آموزش دهنده خلق شده اند و روحیه تعلیم گری در وجود آنها قرار دارد.

به گزارش ایمنا، فاطمه رضایی اظهار کرد: پژوهش شاخصه ارزشمندی است که موجب دانایی و توانایی و زمینه ساز آینده درخشان، تولید و اشتغال، رفاه و امنیت و در نهایت استقلال جامعه می‌شود.

وی در خصوص برگزاری جشنواره بانوی قلم عنوان کرد: جشنواره بانوی قلم در راستای معرفی و تجلیل از استعدادهای علمی، پژوهشی و نویسندگی شهر گرگان است که برای نخستین بار برگزار می‌شود و در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: زنان نویسنده هرچند در مقایسه با نویسندگان مرد در شرایط برابری رشد می‌کنند، اما به علت مشغله‌های فراوان ذهنی و کاری در محیط منزل و جامعه دارند، از جایگاه ارزشمندتری برخوردار هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی و تجلیل می‌تواند موجب ایجاد انگیزه و الگوپذیری زنان جوان از زنان نویسنده باشد.

وی تصریح کرد: زنان ذاتاً معلم و آموزش دهنده خلق شده اند و روحیه تعلیم گری در وجود آنها قرار دارد.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان اظهار کرد: تمامی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره از نظر کیفیت، تخصصی و منحصر به فرد هستند و برای همین تمامی نویسندگان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

رضایی گفت: امیدوارم مسئولان با حمایت‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در جهت رفع مشکلاتی که گریبانگیر زنان جامعه است اقدام کنند.

کد خبر 463169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.