آتلتیکو و سیمئونه‌ دست نیافتنی!

تیم فوتبال آتلتیکو تحت هدایت سیمئونه این فصل نتایج خیره کننده ای رقم زده و مدعی قهرمانی لالیگا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال آتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه فصل خیره کننده‌ای را شروع کرده و پشت سر می‌گذارد. این تیم در دوازده بازی اخیر لالیگا ۲۹ امتیاز گرفته و با تفاضل ۱۹ صدرنشین مطلق اسپانیاست.

اگر سیمئونه امسال هم نتواند قهرمان شود، داستانش شبیه آن شخصی می‌شود که وسط اقیانوس گیر افتاده و از خدا طلب کمک می‌کند. اما هر قایقی که برای کمک پیشش می‌آید را پس می‌زند.

در سال‌هایی که او سرمربی اتلتیکو بوده بهترین نتایج ممکن را با روخی بلانکو (لقب آتلتیکو) گرفته، با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است لیگ اروپا را برده و بارها تیم‌های بزرگ را شکست داده است اما فقط یک بار توانسته که قهرمان لالیگا شود.

شاید توقع زیادی باشد که در حضور رئال و بارسا از سیمئونه انتظار داشت که فاتح این جام شود، اما وقتی که به شرایط دو غول بزرگ اسپانیا مخصوصاً در چند سال اخیر نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که مسیر رسیدن به لیگ آنچنان هم برای مرد آرژانتینی ناهموار نبوده است.

الچولو (لقب سیمئونه) که در فصل ۲۰۱۴ توانسته بود جام را از چنگ تاتامارتینو و آنچلوتی در بیاورد امسال هم فرصت خوبی دارد تا دوباره قرمز و سفیدها را به مقام قهرمانی لیگ برساند.

در شرایطی که بارسا و رئال پرنوسان ظاهر می‌شوند و تعداد زیاد ناکامی‌هایشان باعث شده است که صدر جدول را در اختیار نداشته باشند، بهترین موقعیت برای اتلتیکو است تا از رقابت با سوسیه‌داد در بالای جدول لذت ببرد.

سیمئونه که تیم باثباتش در سال‌های اخیر همیشه تحسین همه را برانگیخته است باید بداند که اگر قرار باشد این فصل دست بزرگان به جام نرسد، هیچ کس ناکامی آنها را دیگر نمی‌پذیرد.

مردی که در آخرین روزهای ویسنته کالدرون (ورزشگاه قبلی آتلتیکو) بهترین خاطرات را برای هواداران اتلتیکو رقم زده است باید اولین کسی باشد که در وندامتروپولیتانو (ورزشگاه جدید آتلتیکو) هم افتخارآفرینی می‌کند.

لالیگای امسال از هر زمانی برای الچولو دست‌یافتنی‌تر است به شرطی که مثل مرد بی‌خرد داستان کریس‌گاردنر (کار آفرین آمریکایی) دست رد به فرصت‌هایش نزند.

کد خبر 463140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.