کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی هواوی راه‌اندازی می‌شود

کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی هواوی در فرانسه راه‌اندازی می‌شود. شرکت هواوی قصد دارد این کارخانه را با صرف بودجه ۲۰۰ میلیون یورویی تاسیس کند.

به گزارش ایمنا، در ابتدای این هفته شرکت هواوی اعلام کرد که با صرف هزینه ۲۰۰ میلیون یورو یک کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی در فرانسه راه‌اندازی خواهد کرد. هواوی این سرمایه‌گذاری را با وجود مشکلات اخیر خود با دولت فرانسه انجام خواهد داد. مشکلاتی که متوجه ارتباطات تجاری هواوی با این کشور در زمینه اینترنت نسل ۵ موبایل بوده است.

بر اساس گزارش «رویترز» (Reuters) این کارخانه جدید ۳۰۰ شغل جدید ایجاد کرده و در آینده نزدیک و با گسترش کارخانه تعداد این شغل‌ها به ۵۰۰ عدد نیز افزایش پیدا خواهد کرد. محصولات این کارخانه به منظور فروش در بازارهای اروپایی تولید می‌شوند. طرح احداث این کارخانه از ابتدای سال جاری میلادی در دست اقدام بوده و حالا هواوی این پروژه را وارد فاز اجرایی کرده است.

احداث این کارخانه شروع روندی جدید از سیاست کاری هواوی است که در آن سعی شده از نگرانی‌های امنیتی شرکای تجاری این شرکت کاسته شود. وجود کارخانه در خاک فرانسه می‌تواند هواوی و فرانسه را به میزان قابل توجهی در سود حاصل از فروش این تجهیزات شریک کرده و امکان نظارت مستمر هر دو طرف را بر تولیدات این کارخانه مهیا می‌کند.

هواوی به پشتوانه توان مالی بالای خود امکان سرمایه‌گذاری‌های این‌چنین را دارد. این شرکت قبل از احداث این کارخانه نیز سرمایه‌گذاری هنگفتی در بخش تحقیق و توسعه انجام داده بود که بخش بزرگی از آن فقط در اروپا هزینه شده است. هواوی یکی از پنج شرکت برتر با بیشترین میزان سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه میان شرکت‌های فعال در اروپا است.

همچنین هواوی یکی از کارفرمایان برتر اروپا نیز در سال‌های گذشته بوده است. این شرکت در سال گذشته یکی از بهترین‌ها در زمینه ایجاد محیط کاری مناسب و میزان رضایت کلی کارمندان در قاره اروپا بوده است.

به نظر می‌رسد، هواوی در مسیر پیشرفت خود و برای غلبه بر مشکلات دست به انجام هر اقدام ممکن خواهد زد و با تمام توان در جهت پیروزی بر مشکلات حرکت خواهد بود. اقداماتی که این شرکت را به شرکای تجاری خود مانند فرانسه بیش از پیش نزدیک خواهد کرد.

منبع: گجت نیوز
کد خبر 463128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.