جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف در محدوده ۶۰۰ هکتاری محمودآباد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف و غیرقانونی محدوده ۶۰۰ هکتاری شهرک صنعتی محمودآباد مورد توجه نیروهای شهرداری است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از هشت هزار شهروند ساکن در محله محمودآباد و امین‌آباد با مشکلات مختلفی از جمله تردد خودروهای سنگین و مسائل زیست محیطی ناشی از فعالیت کارگاه‌ها و کارخانجات شهرک صنعتی محمودآباد رو به رو هستند.

وی با بیان اینکه احداث شهرک محمودآباد بر اساس مصوبه شورای انقلاب در سال ۱۳۵۹ به مساحت ۴۵۰ هکتار مصوب شد، افزود: پس از آن در سال ۸۳ حدود ۱۵۰ هکتار به این محدوده اضافه شد و سال ۸۸ نیز پیرو سفرهای استانی دولت وقت درخواست توسعه ۲۷۰ هکتاری شهرک صنعتی محمود آباد مطرح شد و دستور مطالعه و توسعه برای این درخواست صادر شد، اما در سال ۹۰ بدون طی فرآیند مطالعه، پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی صادر می‌شود که با تلاش مدیریت استان از اینگونه ساخت و سازها جلوگیری شد و شهرداری‌های اصفهان و شاهین شهر موظف شدند غیر از محدوده ۶۰۰ هکتاری شهرک، اجازه هیچ گونه ساخت و سازی را ندهند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف و غیر قانونی شهرک صنعتی محمودآباد مورد توجه نیروهای شهرداری است، تصریح کرد: در حال حاضر خدمات مختلف ورزشی، فرهنگی، خدماتی همچون کتابخانه، فرهنگسرا و پارک در محله محمودآباد وجود دارد و امکانات خوبی برای شهروندان ساکن این محله برقرار شده است.

وی ادامه داد: موضوع اصلی در این محدوده از شهر، تردد خودروهای سنگین به دلیل فعالیت کارخانجات شهرک صنعتی محمودآباد است؛ البته بخش زیادی از ترددها از اتوبان آزادگان انجام می‌شود.

کد خبر 463125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.