تقدیر شورای شهر قزوین از پرستاران

عضو شورای شهر قزوین گفت: برای قدردانی از زحمات پرستاران تا کنون در سه جلسه توسط شورای شهر و شهرداری قزوین از پرستاران نمونه استان تقدیر شده است.

فرج الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پرستاران مانند فرشتگان سپید بال در کانون بحران و خطر ایستادند تا بتوانند شیوع بیماری کرونا را کنترل کنند و حفظ سلامتی جامعه را مدیون این عزیزان هستیم. شهروندان برای پاسداشت زحمات پرستاران و کادر درمان بهتر است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطع زنجیره انتقال یار و مددکار شبکه بهداشت و درمان باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری قزوین بر اساس رسالت خود و تعهد به شهروندان از ابتدای مبارزه با ویروس کرونا، در این زمینه خدمات مستمری ارائه داده، افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر، تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها، اماکن عمومی، ایستگاه‌ها و اماکن اداری برابر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در دستورکار بوده است.

رامندی افزود: شورا علاوه بر تصویب کمک‌های نقدی و سخت افزاری برای مقابله با کرونا، با دانشگاه علوم پزشکی ارتباط خوبی داشته و توانسته در حد توان و در چارچوب قانون ارائه خدمات کند.

رئیس کمیسیون مالی، اقتصادی شورای شهر قزوین اظهار کرد: به مناسبت‌های مختلف در سه جلسه از کادر بهداشت و درمان و پرستاران در صحن شورا با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شده است، بنده به سهم خود در برابر بزرگی کار و جهاد این عزیزان خدای متعال را شاکر هستم و توفیق روز افزون برای خدمت به مردم را برایشان مسئلت دارم.

کد خبر 463070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.