اعتبارات دولت در حوزه حمل و نقل ریلی/ راه‌اندازی باسکول ۶۰ تنی در شهرکرد

در این بسته خبری از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه یادگار امام قزوین تا کاهش درآمد اتوبوسرانی درون شهری سقز و افزایش ورود خودرو به طرقبه در تعطیلات پایان هفته را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای ناموفق طرح پاکبان در دامغان

مسلم نصرتی، شهردار دامغان گفت: دو مرحله اجرای طرح پارکبان در این شهر با فقدان استقبال مردم و صاحبان اصناف مواجه شد و ناموفق بود.

اراضی رها شده تربت حیدریه تبدیل به پارکینگ می‌شود

سعید اکبریان، شهردار تربت حیدریه گفت: تاکنون ۵۰۰ قطعه اراضی رها شده در این شهر شناسایی شده است و با مصوبه شورای شهر در دو مرحله به مالکان اخطار داده می‌شود و اگر اتفاقی نیفتاد شهرداری آن اراضی را به پارکینگ و روز بازار تبدیل می‌کند.

پرداخت ۶۰ هزار میلیارد تومان به حوزه حمل و نقل ریلی شهری

حسین رجب صلاحی، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: دولت تاکنون بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان به حوزه حمل و نقل ریلی درون شهری پرداخت کرده است.

افزایش ورود خودرو به طرقبه در تعطیلات پایان هفته

مهدی لری، مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری طرقبه گفت: در روزهای محدودیت‌های کرونایی و منع تردد خودروها در مشهد، در روزهای پایان هفته گذشته ورود بیش از ۹۴ هزار خودرو به طرقبه ثبت شده است.

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه یادگار امام قزوین

سلیمان بهرامی، مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: پروژه یادگار امام که از سال ۱۳۹۷ شروع شده است ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

درآمد اتوبوسرانی درون شهری سقز کاهش پیدا کرده است

ایرج گیلاسی، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سقز گفت: شیوع ویروس کرونا، فرسودگی و هزینه‌های تعمیر و نگهداری اتوبوس‌ها و کاهش مسافر، باعث افت شدید درآمد رانندگان بخش خصوصی خطوط اتوبوسرانی درون شهری سقز شده است.

راه‌اندازی باسکول ۶۰ تنی سایت دفن زباله شهرداری شهرکرد

داوود مؤمنی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: به منظور توزین انواع پسماندهای ورودی، باسکول ۶۰ تنی دیجیتال سایت دفن زباله راه‌اندازی شد.

۴ میلیارد تومان به بازنشستگان شهرداری بیرجند پرداخت شد

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند با بیان اینکه مشکلی در پرداخت مزایای بازنشستگان وجود ندارد و همه حق و حقوق ایشان از سال ۹۷ به موقع پرداخت شده است، گفت: تعداد کل بازنشستگان شهرداری بیرجند از سال ۹۶ تاکنون ۹۳ نفر بوده که رقم پرداختی آنها حدود چهار میلیارد تومان بوده است.

آسفالت معابر خاکی سرخ رود

محسن کبود فیروز جایی، شهردار سرخ رود با بیان اینکه تمامی معابر و خیابان‌های خاکی شهر آسفالت می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون پنج هزار تن آسفالت انجام شده است.

کد خبر 463045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.