VAR به اولسان کمک کرد

یک کارشناس فوتبال گفت: نداشتن تمرکز تیم پرسپولیس یک نقطه منفی است نباید از آن به سادگی بگذریم، به عنوان یک مربی و بازیکن میلیاردی تمرکز نداشتن یک ایراد است که به کادر فنی بازمی‌گردد.

علی کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان، اظهار کرد: در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در نیمه اول تیم خوبی بود و گل زیبایی به ثمر رساند، اما به مرور زمان بازیکنان از لحاظ بدنی تحلیل رفتند و شاهد این موضوع بودیم که تکنولوژی به داد آن‌ها رسید یعنی تکنولوژی به کسانی کمک کرد که از آن استفاده درست می‌کنند. کره یکی از پر سرعت ترین خط‌های اینترنتی جهان را دارد که مردم آن هم یاد گرفتند به درستی استفاده کنند.

وی ادامه داد: پنج زمان مهم در فوتبال داریم یکی پنج دقیقه اول بازی، پنج دقیقه پایانی نیمه اول، پنج دقیقه شروع نیمه دوم، پنج دقیقه آخر بازی و مهم‌تر از همه اینها پنج دقیقه بعد از گل خوردن یا گل زدن است که پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل بلافاصله گل خورد و این تمرکز نداشتن تیم را نشان می‌دهد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه در پنالتی دوم علیه پرسپولیس، شاهد تمرکز نداشتن بازیکن این تیم بودیم، تصریح کرد: نداشتن تمرکز تیم پرسپولیس یک نقطه منفی است نباید از آن به سادگی بگذریم، به عنوان یک مربی و بازیکن میلیاردی تمرکز نداشتن یک ایراد است که به کادر فنی بازمی‌گردد. باید قبول کنیم ما ایرانی‌ها احساساتمان کار دستمان می‌دهد که در بازی ایران و عراق، ایران و ژاپن هم شاهدش بودیم.

کاظمیان اضافه کرد: پنالتی دوم علیه پرسپولیس خیلی عجیب بود، اگر بعد از زمان گل زدن یا گل خوردن، سرمربی نتواند تیم را جمع کند اتفاقات خوبی نخواهد افتاد. قبل از بازی فکر می‌کردم پرسپولیس روز سختی داشته باشد، اما پس از تماشای بازی متوجه شدیم، اگر این تیم، نیمکت قوی‌تر داشت می‌توانست پیروز میدان باشد.

وی در خصوص VAR، خاطر نشان کرد: بعد از بازی تمام رسانه‌های ورزشی که اکثراً پرسپولیسی هستند می‌گفتند ای کاش VAR نبود، داوری خوب نبود ولی قضاوت اشتباهی نداشت. پنالتی را همه دیدند و متوجه شدند، اما داور ندید که این نقطه ضعف او است ولی کمک داور ویدئویی کمک کرد تا حق به حق دار برسد، اگر VAR نبود کره بازی را واگذار کرده بود.

کاظمیان گفت: دولت‌ها نمی‌توانند جلوی تکنولوژی مقابله کنند در کشور ما هم VAR می‌آید فقط زمان می‌برد، تکنولوژی آمده که در خدمت انسان‌ها باشد و باید از آن استفاده کرد.

کد خبر 462996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.