۹۰ هزار نفر دوره آموزشی کمک‌های اولیه دیده‌اند

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر گفت: با برگزاری حضوری دوره آموزشی کاهش مخاطرات و آشنایی با کمک های اولیه، ۹۰ هزار نفر در سال جاری آموزش دیده‌اند اما به دلیل شیوع کرونا این دوره‌ها در حال حاضر غیرحضوری بوده و به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، خسرو رحمانی، اظهار کرد: مردم برای شرکت در دوره‌های حضوری آموزش همگانی امداد و کمک‌های اولیه باید به نزدیکترین شعب هلال احمر که آدرس آنها در سایت خادم موجود هست مراجعه کرده و در دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات شرکت کنند. همچنین در صورتی که عضو جمعیت هلال احمر شوند، می‌توانند در دوره‌های تخصصی هم شرکت کنند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در حال حاضر و با وجود شرایط کرونا برای برگزاری دوره‌های حضوری، متناسب با مصوبات ستاد کرونا عمل می‌کند. زمانی که برخی استان‌ها امکان برگزاری حضوری دوره‌ها را داشته باشند، این دوره‌ها برگزار می‌شود و زمانی که برای برگزاری حضوری دوره‌ها به علت شیوع کرونا محدودیت وجود داشته باشد این دوره‌ها به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: در شرایط فعلی، دوره‌های آنلاین برای عموم مردم طراحی شده، در حال برگزاری و در دسترس همه است و مردم می‌توانند به سامانه آموزش‌های مجازی هلال احمر به آدرس edu.khadem.ir مراجعه و دوره‌های ارائه شده را بررسی کرده و با شرکت در آزمون نهایی آن، گواهی دوره را هم دریافت کنند.

رحمانی تاکید کرد: در حال حاضر دوره پیشگیری از مسمومیت با مونوکسید کربن در حال برگزاری است که بازخورد دوره‌ها مناسب بوده و میزان رضایتمندی مردم با توجه به نظراتی که دریافت شده، بالای ۹۰ درصد بوده است.

وی اظهار کرد: این دوره‌ها بعد از کنترل ویروس کرونا به شکل حضوری و رایگان برگزار می‌شود، ما هم از حضور مردم برای گذراندن این دوره‌ها استقبال می‌کنیم.

کد خبر 462928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.