دمای هوای اصفهان به زیر صفر می‌رسد/تشدید شرایط آلودگی هوا

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش محسوس دما و تشدید شرایط آلودگی هوا تا روز چهارشنبه خبر داد.

زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق استان ابری همراه با مه صبحگاهی است و بارش‌های خفیف و پراکنده در مناطق شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار روزهای دوشنبه و سه شنبه در سطح استان حاکم می‌شود، افزود: با توجه به سکون جوی غبار و مه آلودگی و افزایش آلاینده‌ها در کلان‌شهر اصفهان دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر چهارشنبه وارد استان می‌شود، به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در این خطه اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش‌ها از علویجه با میانگین ۱۲ میلی متر و خوانسار و مورچه خورت با هشت میلی متر گزارش شده است.

وی با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان بین ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و سه درجه سانتی گراد زیر صفر در نوسان است.

سیدان اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 462903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.