وقوع ۷ تصادف جرحی و ۲۳ تصادف خسارتی در روز گذشته

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در شب و روز گذشته هفت مورد تصادف جرحی و ۲۳ مورد تصادف خسارتی در شهر اصفهان رخ داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بارندگی‌های شب گذشته باعث لغزندگی و یخ زدگی شد که این امر باعث افزایش تعداد تصادفات در استان شد.

وی گفت: در شب و روز گذشته هفت مورد تصادف جرحی و ۲۳ مورد تصادف خسارتی در شهر اصفهان رخ داده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه از بین این تصادفات دو حادثه تصادف چند خودرویی در بزرگراه‌های اصفهان بوده است، تصریح کرد: تصادفات چند خودرویی روز گذشته در بزرگراه‌های دستجردی و بزرگراه حبیب‌الهی به ترتیب در ساعات 4 عصر و ۱۲ شب به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه روز گذشته در کل استان ۵۹ مورد تصادف خسارتی و ۲۸ مورد تصادف جرحی رخ داده، گفت: در حال حاضر وضعیت عادی و آرام است اما همچنان مه رقیقی در برخی از معابر دیده می‌شود که تا حدودی دید رانندگان را محدود کرده است.

سرهنگ محمدی در توصیه به رانندگان اظهار کرد: رانندگان در شرایط مه‌گرفتگی و لغزندگی باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند خصوصاً در بزرگراه‌ها  اگر سرعت خودرو بالا باشد غیرقابل کنترل می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و لغزندگی معابر رانندگان دقت کنند عابرین پیاده بسیار آسیب پذیر هستند، احتمال خروج از جاده و واژگونی خودروها در بزرگراه‌ها به جهت لغزندگی و محدودیت دید وجود دارد که رعایت فاصله طولی در حین رانندگی می‌تواند به پیشگیری از حوادث کمک کند.

کد خبر 462902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.