دانشگاهی که تنها ۵۰ دانشجو ثبت‌نام می‌کند

ایالت " مهاراشترا " هند اعلام کرد که دانشگاه ورزشی این ایالت در سال ۲۲-۲۰۲۱ بازگشایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، این دانشگاه اولین دانشگاه ورزشی و بین‌المللی در شهر " پونا " هند است و از سال تحصیلی آتی آغاز به کار خواهد کرد. دانشگاه دولتی ورزشی " مهاراشترا " در ابتدا با سه موضوع تحصیلی کار خود را آغاز خواهد کرد و بیش از ۵۰ دانشجو را ثبت‌نام نخواهد کرد.

این دانشگاه علاوه بر تحقیق، توسعه و آموزش، برای پرورش ورزشکاران در سطح ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف فعالیت خواهد کرد. سه دوره آغازین این دانشگاه تحت عنوان دوره‌های "فناوری‌های ورزشی"، "پزشکی ورزشی" و "آموزش‌های ورزشی" خواهد بود و همزمان تنها ۵۰ دانشجو را گرد هم خواهد آورد.

این دانشگاه اولین مورد در نوع خود است و هدف آن فعالیت به عنوان یک مرکز تعالی ورزشی در هند خواهد بود. قراراست در این دانشگاه دوره‌ها و تحقیقاتی در زمینه ورزش، علوم مرتبط با ورزش، پزشکی ورزشی، فناوری، آموزش و مربیگری در رشته‌های مختلف، مدیریت ورزشی، رسانه‌های ورزشی و ارتباطات و جنبه‌های مرتبط با آن ارائه شود.

تمامی امکانات دانشگاه نیز با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارد تا دانشجویان و بازیکنان بتوانند در زمینه‌های ورزشی انتخابی خود آموزش‌های با کیفیتی دریافت کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 462894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.