آماده‌باش ۲۴ ساعته نیروهای خدمات شهری در مناطق ۱۵ گانه اصفهان

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی در هر کدام از مناطق ۱۵ گانه شهر تا هفت اکیپ همراه با کارگران خدماتی به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده‌اند، گفت: با توجه به تلاش نیروها در مناطق ۱۵ گانه در اتوبان‌ها و مسیرهای رینگ ترافیکی آبگرفتگی قابل توجهی مشاهده نشده است.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اعلام پیش‌بینی‌های هواشناسی، حالت آماده‌باش در مناطق ۱۵ گانه، سازمان خدمات موتوری، سازمان آتش نشانی و مجموعه معاونت خدمات شهری و مناطق در روزهای اخیر به ویژه شب گذشته اعلام شد.

وی افزود: شب گذشته با توجه به آمادگی نیروهای خدمات شهری و استقرار اکیپ‌های مختلف در ساعاتی که در ارتفاعات مناطق پنج و شش بارش برف را شاهد بودیم، نسبت به شن و نمک‌پاشی اقدام شد که با توجه به تدابیر پیش بینی شده شاهد وقوع هیچ‌گونه حادثه‌ای در شهر اصفهان علی‌رغم وسعت بارش باران نبودیم.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شب گذشته تا صبح تمام نقاط شهر با همکاری پلیس راهور رصد شد و اتوبان‌ها و رینگ‌های ترافیکی کنترل شد تا مشکل یخ زدگی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: تمام رینگ‌های ترافیکی و زیرگذرها مجهز به سیستم‌های الکتریکی و الکترومکانیکی است و سپتینگ‌ها مورد کنترل قرار گرفت و شاهد بروز آبگرفتگی نبودیم.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: در فصل پاییز و زمستان به صورت مرتب مباحث مربوط به هواشناسی و بارش‌های احتمالی رصد می‌شود و در این راستا اکیپ‌های خدماتی در شهرداری به صورت مرتب در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا در صورت نیاز اقدام به جمع آوری و رفع آبگرفتگی‌های احتمالی بکنند.

وی با بیان اینکه برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی در هر کدام از مناطق ۱۵ گانه شهر تا هفت اکیپ همراه با کارگران خدماتی به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده‌اند، تصریح کرد: با توجه به تلاش نیروها در مناطق ۱۵ گانه در اتوبان‌ها و مسیرهای رینگ ترافیکی آبگرفتگی قابل توجهی مشاهده نشده است.

ساکتی گفت: به صورت دوره‌ای تمامی مسیرهای رفع آب‌های سطحی مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز نسبت به پاکسازی مسیر اقدام شود.

کد خبر 462864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.