پیام رئیس شورای شهر اصفهان به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پیامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، با تبریک این روز از تلاش‌های ایثارگرانه پرستاران تقدیر کرد.

به گزارش ایمنا، در پیام علیرضا نصراصفهانی آمده است:

"بسمه تعالی

در شرایطی که قریب به یکسال است جهان، ایران و اصفهان عزیز با ویروس کرونا درگیر است و شرایط زندگی برای همه دچار تغییر شده و جان بسیاری از هموطنان و همشهریان را هدف گرفته، پرستاران و کادر درمانی جان برکف کشور با تعهد و ایثارگری، جهت حفظ سلامتی مردم به خط مقدم مبارزه با کرونا زده‌اند.

پرستاری یعنی صبر، فداکاری و بردباری و چه زیبا این روز با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها همزمان است که خود اسوه صبر، استقامت و فداکاری می‌باشد

بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی به تأسی از آن بانوی بزرگ، مدالی پر افتخاری خواهد شد بر سینه جامعه پرستاری و سالیان دراز در یاد و خاطرات مردم خواهد ماند که آنها چگونه پروانه‌وار گرد وجود این مردم چرخیدند و به بسیاری زندگی بخشیدند.

اینجانب از طرف خود و همکاران محترم شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر جبهه سلامت، از زحمات ارزشمند و طاقت فرسای تمامی پرستاران عزیز و کادر درمان، نهایت سپاس و امتنان خود را اعلام داشته و از درگاه خداوند سبحان برای همگان سلامتی و اجر فراوان مسالت دارم."

کد خبر 462801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.