مشکلات سایت صنوف آلاینده بیرجند/ تملک ۷ قطعه زمین در سنندج

در این بسته خبری از تملک هفت قطعه زمین در سنندج تا فضاسازی شهری در ساری به مناسبت یلدا و احداث دوربرگردان در تقاطع نواب – کارگر قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تسهیلات ارزان قیمت برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی

مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با هماهنگی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تعداد محدودی تسهیلات نوسازی فراهم شده و امیدواریم تا اوایل ماه آینده به مرحله اجرایی برسد.

ایجاد بانک جامع اوراق مشارکت پرداختی به شهرداری‌ها

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: بانک جامعی از اوراق مشارکت پرداختی به شهرداری‌ها ایجاد شده و فرآیند تخصیص اوراق مشارکت و دریافت مدارک لازم از شهرداری‌ها در سامانه تسهیلات و سرمایه گذاری شهرداری‌های کشور پیش بینی شده است.

احداث دوربرگردان در تقاطع نواب کارگر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور کاهش تداخل تردد خودروها و تسهیل در تردد آنها در تقاطع نواب-کارگر دوربرگردان احداث می‌شود.

تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی مرند

حسین کاوه، شهردار مرند گفت: در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مرند، تعداد ۲۳ دستگاه خودرو با قیمت مناسب و بدون وام، تهیه و به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر اضافه شد.

تملک ۷ قطعه زمین در سنندج برای ساخت پارکینگ

امیر عمیدی، مدیر حقوقی و املاک شهرداری سنندج گفت: در راستای تأمین پارکینگ عمومی برای شهر و هزینه کرد عوارض دریافتی، تحت عنوان عوارض کسری پارکینگ، هفت قطعه زمین در نقاط مختلف سطح شهر سنندج در سال‌های ۹۷ تا ۹۹ تملک شده است.

رفع مشکلات سایت صنوف آلاینده بیرجند

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند با اشاره به مشکلات سایت صنوف آلاینده بیرجند که از حدود ۱۳ سال پیش تاکنون مرتفع نشده است، گفت: برای صدور پروانه ساخت اراضی واگذار شده توسط راه و شهرسازی، با تخفیف مدنظر بر اساس مصوبه شورا در شهرداری بیرجند هیچ مشکلی وجود ندارد اما تا کنون برخی از صاحبان صنوف مورد نظر برای انجام این کار به شهرداری مراجعه نکرده‌اند.

شهرداری زنجان از طرح‌های پژوهشی حمایت می‌کند

روح‌الله پناهی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری زنجان گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اجرایی شهرداری این شهر حمایت از طرح‌های پژوهشی با هدف ارتقای کیفیت خدمات شهری است.

فضاسازی شهری در ساری به مناسبت یلدا

شهرداری ساری به مناسبت فرا رسیدن طولانی‌ترین شب سال (شب یلدا) با استفاده از ظرفیت‌های داخلی اقدام به فضاسازی شهری در میادین و خیابان‌های سطح شهر کرده است.

کد خبر 462782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.