۲.۲ تن مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: طی سه ماه گذشته، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایمنا، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا اظهار کرد: این مقدار کشفیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۴ درصد بیشتر است.

وی افزود: در این مدت ۳۵ شبکه فعال مواد مخدر در آذربایجان غربی شناسایی و منهدم شده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین طی سه ماه گذشته، ۳۶۹ مرحله عملیات‌های متعددی در استان اجرا و در این عملیات‌ها سه هزار و ۴۸۲ نفر در حوزه مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده اند.

خرم نیا تصریح کرد: در این عملیات‌ها ۶۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۳۱۵ کیلوگرم مرفین، ۶۰ کیلوگرم حشیش، ۲۵ کیلوگرم شیشه، ۲۵۶ کیلوگرم گراس، ۲۰۰ کیلوگرم هروئین و ۱۰۰ هزار عدد قرص روان‌گردان و بیش از ۶۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شیمیایی و پیش ساز کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان، توزیع کنندگان و معتادان به مواد مخدر یکی از محورهای اصلی در رسیدگی به مطالبات مردمی است، افزود: در این مدت ۱۳۴ نفر قاچاقچی، ۸۰۸ نفر توزیع کننده و ۲ هزار و ۵۴۰ نفر معتاد دستگیر شده اند.

منبع: ایرناش

کد خبر 462748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.