جمع‌آوری روزانه ۴ تن زباله در گلشهر

شهردار گلشهر گفت: روزانه چهار تن زباله در این شهر جمع‌آوری شده و با یک دستگاه کامیون برای دفن به دشت شمال شهر انتقال داده می‌شود.

علی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برخی شهروندان اقدام به انباشت فضولات حیوانی در کوچه‌ها جهت انتقال به زمین کشاورزی می‌کنند که سبب انتشار آلودگی و تخریب سیمای شهر می‌شود، بویژه آنکه شهرداری با کمبود کارگر برای نظافت شهر مواجه است.

وی با بیان اینکه روزانه چهار تن زباله در شهر گلشهر جمع‌آوری شده و با یک دستگاه کامیون برای دفن به دشت شمال شهر انتقال داده می‌شود، افزود: زباله‌های قابل بازیافت روزهای سه‌شنبه از در منازل شهروندان توسط کارگران پیمانکار شرکت بازیافت جمع‌آوری می‌شود.

شهردار گلشهر با اشاره به سفر رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرستان گلپایگان، گفت: در این سفر ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید یک دستگاه زباله خردکن اختصاص داده شد که به زودی تحویل کارخانه بازیافت می‌شود.

نیکبخت با بیان اینکه لازم است شهروندان به رعایت زمان مشخص شده برای انتقال زباله به بیرون از منازل توجه کنند، تاکید کرد: شهروندان پسماندهای خود را کنار درخت و گوشه خیابان قرار ندهند چون زباله گردها و حیوانات کیسه‌ها را پاره می‌کنند که این عمل باعث بیرون ریختن پسماند و انتشار آلودگی می‌شود.

کد خبر 462699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.