فردا و پس فردا، روزهای بدون آموزش آنلاین مدارس تهران

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد در آموزش و پرورش شهر تهران روزهای یکشنبه (۳۰ آذر) و دوشنبه (۳۱آذر) را به عنوان روزهای بدون تلفن همراه و تبلت و رایانه و روز همیاری با پرستاران درنظر گرفتیم.

به گزارش ایمنا، مسعود ثقفی در این باره اظهار کرد: در راستای فرهنگ سازی و صیانت از سلامت جسمی و روحی روانی همکاران و دانش آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی و تحکیم روابط خانوادگی و در راستای همکاری با کادر درمانی در ایام کرونا و تقارن شب یلدا با ایام ولادت حضرت زینب و روز پرستار، در آموزش و پرورش شهر تهران روزهای یکشنبه ۳۰ آذر و و دوشنبه ۳۱ آذرماه را به عنوان روزهای بدون تلفن همراه و تبلت و رایانه و روز همیاری با پرستاران در نظر گرفتیم.

وی افزود: انتظار ما این است دانش آموزان در این دو روز و یک شب با مراقبت از عدم برگزاری شب نشینی‌ها و دورهمی‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گزارشی را از روند این برنامه‌ها تهیه و به صورت تصویری برای معلمان خود در روز سه شنبه صبح ارسال کنند.

به گفته وی این دستورالعمل شامل همه مدارس دولتی و غیردولتی می‌شود و برای همه لازم الاجراست و در ارزیابی مدیران و مؤسسان لحاظ خواهد شد.

کد خبر 462696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.