اعلام پروژه‌های برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵

رییس گروه برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری اصفهان گفت: تا اواخر دی‌ماه امسال لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری به شورای شهر ارائه می‌شود که پروژه‌های برنامه ۱۴۰۵ نیز در قالب بودجه در آن وجود دارد.

محمدمهدی توکلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ششمین برنامه پنج ساله شهرداری با عنوان «برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵» در شورای شهر در حال بررسی است که پیش‌بینی می‌شود تا دو هفته آینده بررسی‌های شورا انجام شده و به شهرداری ابلاغ شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری از اوایل مهرماه سال‌جاری فرآیند تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ به عنوان اولین سال برنامه اصفهان ۱۴۰۵ را آغاز کرده است، برای دستیابی به اهداف مورد نظر در انتهای سال پنجم باید برنامه‌ای قوی برای نخستین سال برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ ارائه می‌کرد.

رئیس گروه برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: از این رو با هماهنگی اعضای شواری شهر، برنامه تدوین شده در قالب پروژه و اقدامات به معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری و مناطق ۱۵ گانه و مدیریت ناژوان ابلاغ شد تا در فرآیند تدوین بودجه، اعتبارات لازم را مورد توجه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدامات شهرداری اهداف و راهبردهای مد نظر برنامه ۱۴۰۵ را در حوزه‌های مختلف پیگیری خواهد کرد تا بتواند سال به سال هدف‌گذاری شاخص‌های برنامه را محقق کند.

توکلی با بیان اینکه هدف گذاری‌های کلان برنامه ۱۴۰۵ مانند کاهش آلودگی هوا و توسعه گردشگری در تدوین بودجه ۱۴۰۰ مورد توجه قرار گرفته است، گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده تا اواخر دی‌ماه امسال لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری به شورای شهر ارائه می‌شود که پروژه‌های برنامه ۱۴۰۵ نیز در قالب بودجه وجود دارد.

کد خبر 462650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.