نصب المان ویژه شب یلدا با شعار «در خانه بمانیم» در ارومیه

رییس سازمان سیما و منظرو فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: در آستانه طولانی ‌ترین شب سال المان های مناسبتی شب یلدا با شعار «در خانه بمانیم» در نقاط مختلف شهر ارومیه نصب شد.

به گزارش ایمنا، علی شایگان با اشاره به ساخت و نصب المان‌های مناسبتی شب یلدا با موضوع آئین‌ها و سنت‌های بومی، محلی و با مفاهیم مرتبط با کرونا و احترام به کادر درمانی، اظهار کرد: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا مردم با آداب و رسوم مخصوص هر منطقه به استقبال طولانی‌ترین شب سال می‌روند که امسال ویروس کرونا این شب به یادمانی را تحت تأثیر خود قرار داده که امسال به دلیل محدودیت‌های تعیین شده در ستاد مقابله با کرونا و جهت پیشگیری از تشدید شیوع آن بر شعار در خانه ماندن تاکید شده است و از شهروندان درخواست می‌شود که این مهم را رعایت کنند.

وی گفت: سازمان به منظور زیباسازی محیط شهری در این روزها، نصب المان‌های شب یلدا را با مفاهیم مرتبط با کرونا در دستور کار قرار داد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه عنوان کرد: همچنین بنرهایی در انواع طرح‌ها و پیام‌های هشدار در سطح شهر جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب یلدا، ماندن در خانه و قدردانی از زحمات کادر درمان در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.

کد خبر 462632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.