مه صبحگاهی از فردا در اصفهان/دما ۶ درجه کاهش می یابد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی شامگاه امروز از استان خارج می شود و مه آلودگی صبح فردا پدیده غالب است.

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی تا شامگاه امروز در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود و وزش باد، بارش باران و برف و احتمال رعدوبرق در ارتفاعات و مناطق سردسیر غرب و شمال استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار از اواسط روز یکشنبه به تدریج در استان حاکم می‌شود، افزود: مه آلودگی و افزایش غلظت آلاینده به ویژه در ساعات اولیه روز در مناطق مرکزی و صنعتی و کلانشهر اصفهان از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری دور از انتظار نیست؛ همچنین دمای هوا تا اواسط این هفته بین سه تا ۶ درجه سانتی گراد سردتر می‌شود.

آقایی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، خاطرنشان کرد: بیشترین بارش‌های باران به ترتیب از آران و بیدگل با میانگین ۹.۲ میلی متر، برزوک ۸.۵ میلی متر و هشت سانتی متر برف، کاشان ۷.۲ میلی متر، اصفهان ۲.۵ میلی متر و بادرود ۲ میلی متر گزارش شده است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تا دو درجه کاهش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۱ و یک درجه سانتی گراد در نوسان است.

وی اضافه کرد: زرین شهر با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 462631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.