بخشودگی عوارض کسب و پیشه اصناف فرون آباد

شهردار فرون‌آباد گفت: به منظور همراهی با کسبه و اصناف آسیب دیده از کرونا، سه ماه از عوارض کسب و پیشه تمام اصناف سطح شهر در سال ۹۹ بخشیده شد.

به گزارش ایمنا، کوروش میرزایی اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از مردم از جمله کسبه و اصناف، به دلیل محدودیت‌های اعمال شده، با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای مواجه شدند که اجرای طرح‌های مختلف از جمله مواسات و همدلی مومنانه در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، با هدف دستگیری از این افراد انجام شد.

وی اضافه کرد: با وجود حمایت‌هایی که دولت با انجام طرح‌های مختلف از کسبه و اصناف انجام داد، اما مشکلات اقتصادی این قشر از جامعه و کمک به آنان به همراهی تمامی جامعه نیاز دارند از این رو، شهرداری فرون‌آباد با همراهی شورای اسلامی، طرح بخشودگی عوارض کسب و پیشه اصناف فرون‌آباد را در دستور کار خود قرار داد.

شهردار فرون‌آباد افزود: با اخذ مجوز شورای اسلامی شهر و در راستای حمایت از اصناف، کسبه و بازاریان شهر و جبران بخشی از ضرر و زیان این قشر از جامعه، طرح تخفیف و بخشودگی سه ماه عوارض مشاغل در سال ۹۹ به تصویب رسید و اجرایی می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا علاوه بر تبعات منفی اجتماعی و بهداشتی، باعث رکود کسب و کار اصناف شده افزود: کسبه شهر فرون‌آباد می‌توانند با مراجعه به واحد اصناف شهرداری ضمن پرداخت عوارض سالانه صنف خود از تخفیف و بخشودگی سه ماهه عوارض مشاغل نیز بهره‌مند شوند.

شهردار فرون آباد از همکاری مدیریت شهری در اجرای طرح مقابله با کرونا موسوم به شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح با هدف آگاهی بخشی، بیماریابی، پیشگیری، قرنطینه، درمان و کمک مومنانه برای رسیدن به وضعیت مطلوب مقابله با بیماری کرونا در مناطق مختلف شهر فرون‌آباد اجرا می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه این طرح با حضور بسیجیان، پزشکان و پرستاران به صورت خانه به خانه اجرا می‌شود افزود: آموزش و فرهنگ‌سازی مقابله با بیماری کرونا و همراهی مردم در اجرای محدودیت‌های هوشمند می‌توان زنجیره کرونا را قطع کند.

وی گفت: اجرای موفقیت آمیز طرح ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی مستلزم همکاری حداکثری بین بخشی و دستگاهی است لذا مجموعه مدیریت شهری فرون آباد در اجرای این طرح نیز مشارکت حداکثری داشته و با تمام توان از اجرای این طرح حمایت می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 462606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.