انتشار ۲۵۰ نوار منتشر نشده از محمدرضا شجریان و محمد موسوی

محمد موسوی (نوازنده پیشکسوت نی) می‌گوید: ۲۵۰ نوار ضبط شده با همراهی آقای شجریان دارم که هنوز منتشر نشده‌اند و با رضایت من منتشر خواهند شد.

به گزارش ایمنا، محمد موسوی (نوازنده نی) از انتشار آثار منتشر نشده محمدرضا شجریان خبر داد.

موسوی در گفتگوی تصویری درباره همکاری‌هایش با شجریان گفت: بعد از آلبوم «نوا، مرکب‌خوانی» اختلافی بین من و شجریان رخ داد و دیگر باهم برنامه‌ای اجرا نکردیم. البته در برخی محفل‌ها و بر سر مزار استادان بزرگ اجراهایی داشتیم اما قهری در میان نبود.

وی گفت: همه آلبوم «نوا، مرکب‌خوانی» را که در دسترس است، دوست دارند اما نوارهایی هست که اگر بیرون بیاید خواهید دید که «نوا و مرکب‌خوانی» در مقابل آن‌ها بسیار ضعیف است. من به اتفاق شجریان نوا ره‌ای بهتری را ضبط کرده‌ایم.

موسوی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش گفت: ۲۵۰ نوار ضبط شده با همراهی آقای شجریان دارم که هنوز منتشر نشده‌اند و حال نیز نمی‌خواهم این موضوع را باز کنم، اما با آقای شجریان به جز برنامه‌های «گل‌ها»، ۲۵۰ برنامه خصوصی ضبط کرده‌ایم و دلم می‌خواهد آن نوارها در آینده بیرون بیایند، اما با برنامه‌ای که من آن را تنظیم می‌کنم زیرا من نیز باید راضی باشم.

گفتنی است محمد موسوی نوازنده نی است و در گروه استادان موسیقی ایران به سرپرستی فرامرز پایور عضویت داشته و در آثاری مانند «نوا و مرکب‌خوانی» و «سر عشق» با زنده‌یاد محمدرضا شجریان همکاری داشته است.

وی در دهه ۱۳۶۰، همکاری‌های متعددی با پرویز مشکاتیان و محمدرضا شجریان داشت که حاصل آن ضبط‌هایی خصوصی است که برخی از این آثار به انتشار رسیده است. او در دهه ۱۳۷۰ نیز با آواز شهرام ناظری و گروه استادان موسیقی ایران٬ آثاری را به اجرا و ضبط رساند.

منبع: ایلنا

کد خبر 462602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.