اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده علیه منافع عمومی شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر شلمان گفت: نمایندگان گیلان و رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها در راستای تحقق حقوق شهروندی باید با تصویب طرح اصلاح بر قانون مالیات بر ارزش افزوده سریع و شفاف مخالفت کنند.

حسن درکشیده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نهاد شورای اسلامی به عنوان یک نهاد قانونی و با سابقه است که در اکثر شهرهای جهان با عنوان پارلمان محلی شناخته می‌شود که با تمرکززدایی اختیارات دولت مرکزی نقش پررنگی در تعیین سرنوشت مردم شهر و روستا دارند.

وی با بیان اینکه شورا، اداره کشور حول مفهوم مردم سالاری و دموکراسی دینی است، خاطرنشان کرد: اصلاحات قانون مالیات بر ارزش افزوده اقدامی عجیب از سوی نمایندگان مجلس بود که تبصره و بندهای موجود در آن نص صریح قانون اساسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر شلمان با تاکید بر اینکه درخواست مجموعه شوراها از شورای نگهبان این است که از جایگاه مدیریت شهری حفاظت لازم را بکند، افزود: تصویب لایحه اصلاحات مالیات بر ارزش افزوده یک تصمیم غیرکارشناسی نمایندگان مجلس بوده است که باعث افول جایگاه نهاد شورای اسلامی خواهد شد و رکود درآمدهای شهری را به بار خواهد آورد.

درکشیده ادامه داد: نمایندگان گیلان و رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها در راستای تحقق حقوق شهروندی باید با تصویب طرح اصلاح بر قانون مالیات بر ارزش افزوده سریع و شفاف مخالفت کنند.

وی تصویب اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده را اقدامی علیه منافع عمومی شهروندان دانست که مشکلات زیادی را به بار خواهد آورد، تصریح کرد: این لایحه در شرایط کنونی خسارات جبران ناپذیری خواهد داشت.

کد خبر 462595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.