آماده‌باش شهرداری پردیس برای مقابله با زلزله

شهردار پردیس گفت: در پی وقوع زمین لرزه به بزرگی چهار ریشتر در ساعت ۳:۱۰ بامداد تمام عوامل بحران شهرداری پردیس برای خدمات رسانی به شهروندان در آماده باش کامل قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، مرتضی همتی اظهار کرد: در پی وقوع زمین لرزه با توجه به اهمیت جان شهروندان کلیه عوامل ستاد بحران شهرداری پردیس در محل‌های خدمت خود حاضر و آماده خدمات رسانی هستند.

وی با تاکید بر حفظ آرامش شهروندان، اضافه کرد: مردم آرامش خود را حفظ کرده و فقط به منابع رسمی برای کسب خبر اعتماد کنند.

شهردار پردیس با اشاره به محل تجمع اسکان اضطراری در مواقع بحران شهر پردیس، عنوان کرد: فاز یک بلوار بهار غربی محوطه سه شنبه بازار، فاز یک بلوار شهید چمران، خیابان نوسا، زمین فوتبال، فاز دو میدان امام خمینی (ره)، بوستان مشاهیر، فاز یک بلوار خلیج فارس شمالی، خیابان صنایع دفاع، بوستان بانوان، فاز دو بلوار سردار شهید سلیمانی، بوستان شهریار، فاز ۳ بلوار جانبازان جنوبی، بوستان ولایت و امام رضا (ع) بخشی از محل‌های تعیین شده برای اسکان اضطراری شهروندان هستند.

همتی گفت: در فاز سه بلوار شهید سلیمانی، بوستان نورالشهدا، فاز چهار میدان فردوس نیز برای اسکان اضطراری شهروندان در زمان وقوع حوادث در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، ساعت ۳:۰۵ بامداد شنبه زلزله‌ای به بزرگی چهار ریشتر دماوند در شرق تهران را لرزاند، این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۵.۷۸۸ و طول جغرافیایی ۵۲.۰۲۸ و در عمق هشت کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست.

کد خبر 462575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.