۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
نجات ۶ کوهنورد گرفتار در صفه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از محبوس شدن شش نفر در کوه صفه اصفهان و نجات آنها توسط نیروهای آتش نشانی خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به محبوس شدن چهار تن در کوه صفه اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح امروز (جمعه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه چهار کوهنورد بعد از عبور از مناطق صعب‌العبور و غیر اصلی و به دلیل آشنایی نداشتن به فنون کوه نوردی امکان بازگشت به مبدا را نداشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه دو اکیپ نیروهای اختصاصی امداد و نجات ارتفاع و کوهستان به محل این حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: این چهار نفر با تلاش آتش نشانان در دیواره‌های سخره و در هوای مه آلود آزاد شدند.

وی با اشاره به دیگر حادثه محبوس شدن امروز در کوه صفه اصفهان گفت: حادثه محبوس شدن دو تن در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه ظهر امروز (جمعه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

کاوه آهنگران تصریح کرد: این دو نفر در ایستگاه فوقانی تله کابین صفه اقدام به کوهنوردی از مسیرهای غیر اصلی کرده بودند که با تلاش یک ساعت و ۱۵ دقیقه‌ای آتش نشانان نجات یافتند.

وی همچنین با اشاره به حادثه خارج شدن یک دستگاه تریلر از مسیر اصلی گفت: حادثه خارج شدن یک دستگاه تریلر در مسیر شرقی پل اشکاوند در ساعت هشت و ۴۴ دقیقه صبح امروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۱۳ واقع در سپاهان شهر به محل این حادثه اعزام شدند و ضمن پیشگیری از وقوع حریق محل را ایمن سازی کردند.

کد خبر 462474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.