تراکتور ۳ _ ۱ پیکان/ برتری پر گل شاگردان شجاعی مقابل پیکان

تیم فوتبال تراکتور در خانه مقابل پیکان به پیروزی سه بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال جمعه _۲۸ آذر ماه_ تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه میزبان تیم فوتبال پیکان بود که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود تراکتور به پایان رسید.

دیدار تیم‌های تراکتور و پیکان

ورزشگاه: یادگار امام

داوران: علی صفایی، حسن یوسفی، فرزاد بهرامی و مجید محمدی.

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، وفا هخامنش، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی، میلاد فخرالدینی و محمد عباس‌زاده‏.

سرمربی: مسعود شجاعی.

ترکیب تیم فوتبال پیکان: محمد دریس، امیرحسین رنگرز، نادر محمدی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر روستایی، حجت حق وردی، محمد ستاری، مجید عیدی، رضا جبیره و اسماعیل بابایی.

سرمربی: مهدی تارتار.

کارت زرد:

تراکتور: هادی محمدی (دقیقه ۵۶)

پیکان: رضا جبیره (دقیقه ۴۶)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: مهدی تیکدری (دقیقه ۲۰)، اشکان دژاگه (دقیقه ۲۱)، محمد عباس زاده (دقیقه ۳۹)

پیکان: رضا جبیره (دقیقه ۲۶)

شرح بازی:

این دیدار که قرار بود از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه برگزار شود به علت بارش برف در تبریز با ۳۰ دقیقه تأخیر و در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه آغاز شد. مسعود شجاعی مانند بازی با ماشین سازی از روی نیمکت هدایت تراکتور را برعهده داشت، تا دقیقه ۲۰ بازی میانه‌های میدان جریان داشت و دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند، اما در دقایق ۲۰ و ۲۱ تراکتور بعد از به ثمر رساندن گل اول از اشتباه خط دفاعی پیکان استفاده کرد و گل دوم این تیم را به ثمر رساند. تنها بعد از پنج دقیقه، پیکان روی یک حمله و بی دقتی اخباری توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند، بعد از به ثمر رسیدن سه گل دو تیم برای زدن گل‌های بیشتر تلاش کردند که تراکتور موفق شد در دقیقه ۳۹ گل سوم خود را وارد دروازه پیکان کند. داور برای نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با پیروزی سه بر یک تراکتور در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم تا دقیقه ۶۰ هیچکدام از تیم‌ها موقعیت خطرناکی ایجاد نکردند، ادامه بازی هم به همین روش پیش رفت. در نهایت بازی با پیروزی سه بر یک یاران شجاعی به اتمام رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۳: تیکدری پاسی در محوطه جریمه به یکی از بازیکنان تراکتور داد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: بازیکن پیکان شوتی از راه دور به سمت دروازه تراکتور زد که توپ با درخشش اخباری به کرنر رفت.

دقیقه ۶۴: احسان حاج صفی پس از جا گذاشتن مدافع پیکان در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم حریف قرار گرفت که ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۲۰: بازیکنان تراکتور با پاس کاری‌های کوتاه به دروازه پیکان رسیدند و توپ ارسالی میثم تیموری را مهدی تیکدری بدون هیچ مدافعی با یک ضربه سر دقیق وارد دروازه پیکان کرد.

دقیقه ۲۱: در فاصله کمتر از یک دقیقه، روی اشتباه خط دفاعی پیکان اشکان دژاگه توپ ربایی کرد و در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۶: رضا جبیره داخل محوطه جریمه شوتی آرام به سمت دروازه تراکتور زد که با بی دقتی اخباری همراه بود و پیکان یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

دقیقه ۳۹: امیر روستایی روی یک اشتباه پاس رو به عقبی برای دروازه بان پیکان داد، که عباس زاده در بین راه توپ گیری کرد، با محمد دریس تک به تک شد و گل سوم تراکتور را به ثمر رساند.

کد خبر 462449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.