جشنواره گل در گروه دو لیگ برتر فوتبال بانوان/سپاهان صدر نشین شد

تیم های سپاهان، شهرداری بم، پالایش گاز ایلام، وچان کردستان و شهرداری سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه_ ۲۸ آذر ماه_ از ساعت ۱۴ در شهرهای ارومیه، کرج، بوشهر، شیراز و رشت برگزار شد.

از گروه یک همیاری آذربایجان غربی به مصاف سپاهان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع سپاهان به پایان رسید، گل‌های سپاهان را هاجر دباغی و تک گل همیاری آذربایجان غربی را سودا حسن زاده به ثمر رساند. سپاهان با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در صدر گروه یک و آذربایجان غربی هم بدون امتیاز در رده آخر این گروه قرار رفت.

در دیگر بازی این گروه نماینده البرز میزبان شهرداری بم بود که با نتیجه دو بر یک بازی را در خانه واگذار کرد. شهرداری بم با این پیروزی شش امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت، نماینده البرز هم با سه امتیاز به رده چهارم سقوط کرد.

در گروه دو سارگل بوشهر رو درروی پالایش گاز ایلام قرار گرفت که پالایش گاز ایلام با گل‌های عاطفه ایمانی و فاطمه پسندیده به پیروزی دو بر صفر رسید و با شش امتیاز در رده چهارم قرار گرفت، سارگل بوشهر هم با سه امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

در دیگر بازی این گروه شهدای قشقایی شیراز به مصاف وچان کردستان رفت که وچان کردستان در یک بازی پرگل با نتیجه شش بر صفر شهدای قشقایی شیراز تیم قعر نشین را شکست داد و با ۹ امتیاز و اختلاف گل بیشتر صدر نشین شد.

در دیگر بازی گروه دوم ملوان بندرانزلی میزبان شهدای سیرجان بود که این دیدار با نتیجه شش بر یک به نفع شهدای سیرجان به پایان رسید. ملوان بندر انزلی با شش امتیاز در رده سوم و شهدای سیرجان با ۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

کد خبر 462442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.