هشدار و آماده باش مدیریت بحران اصفهان برای حوادث جوی تا ۳۰ آذر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل های فصلی، افت محسوس دما و احتمال حوادث جوی تا روز یکشنبه ۳۰ آذر در استان هشدار داد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر پایه پیش بینی هواشناسی استان، سامانه بارشی از عصر امروز تا اواخر روز شنبه فعال است و بارش باران، برف، مه‌آلودگی و افت دما مناطق شمال، شمال غرب و شمال شرق و شرق استان اصفهان را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به ناپایداری‌های جوی احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده‌ها و یخبندان کولاک در مناطق کوهستانی، اختلال در تردد و کاهش دید در محورهای مواصلاتی وجود دارد از این رو انجام امور پیشگیرانه برای کاهش خسارات احتمالی ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با هشدار درباره احتمال وقوع حوادث جوی در دو روز پیش رو، به شهروندان توصیه کرد: از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل های فصلی و صعود به ارتفاعات در این مدت خودداری کرده و هنگام تردد در مناطق مرتفع و سردسیر از تجهیزات زمستانی استفاده کنند.

شیشه فروش با اعلام آماده باش دستگاه‌های امدادی، هلال احمر و راهداری، افزود: با توجه به پیش بینی‌ها مبنی بر افت محسوس دما تا ۱۰ درجه سانتی گراد به کشاورزان نیز توصیه می‌شود باغات، مزارع و گلخانه‌ها را از سرمازدگی محافظت کنند.

کد خبر 462441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.