باران و برف استان اصفهان را فراگرفت

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان اصفهان و کاهش محسوس دما تا روز یکشنبه خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان اصفهان تا روز یکشنبه خبر داد و اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری تا ابری و مه آلود است و بارش باران و برف در ارتفاعات مناطق سردسیر غرب، جنوب و شمال استان پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، افزود: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از چادگان با میانگین ۲۹ میلی متر، فریدون‌شهر ۲۰ میلی متر باران و ۲۱ سانتی متر برف، داران ۱۷.۵ میلی متر و هفت سانتی متر برف، نجف آباد ۱۱.۷ مبلی متر، فرودگاه ۱۰.۸ میلی متر، اصفهان ۹.۲ میلی متر، دولت آباد ۹ میلی متر، کبوتر آباد ۸.۵ میلی متر و زرین شهر و بویین و میاندشت ۸.۲ میلی متر بوده است ضمن اینکه از سایر مناطق استان نیز بارش‌هایی با کم‌تر از هفت میلی متر گزارش شده است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: افت محسوس دما بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتی گراد در روزهای شنبه و یکشنبه دور از انتظار نیست.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا چهار درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای کلان‌شهر اصفهان بین ۱۰ و یک درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 462411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.