رضایی یا فکری، کدام سرمربی پیروز دوئل هفته خواهد شد؟

در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ایستگاه هفتم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان امروز (جمعه) ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود.

تیم ذوب آهن که بازی هفته گذشته آنها به دلیل ابتلای تعداد زیادی از اعضای این تیم به ویروس کرونا برابر پرسپولیس لغو شد، با یک هفته استراحت پا به بازی برابر استقلال می‌گذارد. قاسم حدادی فر، مسعود ابراهیم زاده، حمید ملکی، حسین شنانی، مجتبی حق دوست، یوسف بهزادی و دست یار نخست رحمان رضایی، افرادی هستند که همچنان تست آنها مثبت اعلام شده است و تیم ذوب آهن را در دیدار برابر استقلال همراهی نخواهند کرد. با توجه به این که هر دو دفاع چپ تخصصی ذوب آهن یعنی مسعود ابراهیم زاده و حمید ملکی نمی‌توانند در دیدار برابر استقلال بازی کنند، باید منتظر بمانیم و ببینیم که رحمان رضایی این معما را در سمت چپ خط دفاعی خود چگونه حل خواهد کرد.

ذوبی ها از پنج بازی که در لیگ برتر انجام داده اند، سه تساوی و دو شکست به دست آورده اند تا با سه امتیاز در رده ۱۵ جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرند و با وجود این که در چند بازی از سوی داوران اشتباهات فاحشی علیه ذوب آهن رخ داده است، آنها وضعیت مطلوبی در جدول ندارند.

در آن سمت استقلالی‌ها هفته گذشته برابر تیم شهر خودرو با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند. شاگردان محمود فکری از شش بازی که انجام دادند سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست در کارنامه خود ثبت کرده اند و با ۱۱ امتیاز و با توجه به لغو دو بازی تیم پرسپولیس، در صدر جدول قرار گرفته اند.

وریا غفوری، شیخ دیاباته، مسعود ریگی و سیاوش یزدانی مصدومان هفته‌های اخیر تیم استقلال بوده اند که برای این دیدار می‌توانند با صلاح دید کادر فنی برای تیم خود به میدان بروند، اما داریوش شجاعیان و عارف غلامی بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت تیم خود را در سفر به اصفهان همراهی نکرده اند.

در ۱۹ تقابل دو تیم برابر هم این ذوبی ها بوده اند که هفت بازی پیروز شده اند و فقط چهار شکست برابر استقلال داشته اند و از این حیث نسبت به استقلال برتری دارند. رحمان رضایی می‌خواهد با پیروزی در این بازی رفته رفته تیم خود را از ته جدول جدا کند و از طرفی محمود فکری نمی‌خواهد به همین راحتی صدر جدول را از دست بدهد و با توجه به این که ذوب آهن همواره برابر تیم‌های پایتخت نمایش قابل قبولی داشته است، فردا باید منتظر جدال جذابی بین دو تیم باشیم.

کد خبر 462368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.