امکانات المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها بهتر می‌شود

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بهترین امکانات را برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی فراهم می‌کنیم گفت: به طور قطع برگزاری لیگ کشتی به آماده‌سازی کشتی‌گیران برای حضور در بازی‌های المپیک کمک زیادی می‌کند.

به گزارش ایمنا، مسعود سلطانی‌فر پنجشنبه شب در حاشیه فینال لیگ برتر کشتی آزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئولان فدراسیون کشتی علی‌رغم همه محدودیت‌ها و شیوع ویروس کرونا با تلاش فراوان توانستند لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور را خیلی خوب و با رعایت دقیق مسائل بهداشتی برگزار کنند که از همه آن‌ها و مسئولان تیم‌ها و کشتی‌گیران تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با وجود شرایط شیوع ویروس کرونا توانستیم در بسیاری از رشته‌ها لیگ را برگزار کنیم؛ به طور قطع برگزاری لیگ کشتی نیز به آماده‌سازی نمایندگان کشورمان برای حضور در بازی‌های المپیک کمک زیادی می‌کند و باعث آمادگی بیشتر کشتی‌گیران خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص سطح کیفی لیگ کشتی، یادآور شد: کشتی‌گیران نسبت به چند ماه گذشته خیلی بهتر کشتی می‌گیرند، هرچند با شرایط آرمانی فاصله زیادی دارند و قطعاً در ادامه به شرایط بهتری خواهند رسید.

سلطانی‌فر درباره لزوم حمایت از کشتی در سال المپیک گفت: ما در مجموع همه امتیازات و شرایط پیش‌بینی شده را در قالب ستاد المپیک و پارالمپیک تدارک دیده‌ایم و همواره تلاش کردیم بهترین امکانات را برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی فراهم کنیم، به طور حتم همه کشتی‌گیران را حمایت می‌کنیم و سعی کرده‌ایم برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطرمی رود یا خیر، گفت: معلوم نیست شاید بروم شاید هم نروم.

منبع: ایرنا

کد خبر 462350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.