سپاهان در روز استراحت ذوب آهن به دنبال صدرنشینی

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه با برگزاری پنج دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه_ ۲۸ آذر ماه_ از ساعت ۱۴ در شهرهای ارومیه، کرج، بوشهر، شیراز و رشت برگزار خواهد شد.

از گروه یک همیاری آذربایجان غربی میزبان تیم فوتبال سپاهان است که این دیدار را درنا قهرمانی، ژاله طوفیانپور، گیتا الکن صابری و رؤیا ظفری قضاوت می‌کنند. همیاری آذربایجان غربی هفته گذشته مقابل ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی بازی را واگذار کرد و با صفر امتیاز در آخر جدول قرار گرفت، سپاهان هم مقابل شهرداری بم به پیروزی رسید و با اختلاف گل کمتر نسبت به ذوب آهن در جایگاه دوم قرار گرفت.

در دیگر بازی این گروه نماینده البرز به مصاف شهرداری بم می‌رود که مهسا قربانی، انیسه خباز مافی نژاد، زهرا رمرودی و مهسا محمدجانی قضاوت این دیدار را برعهده دارند. نماینده البرز هفته گذشته استراحت داشت که با سه امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و شهرداری بم با شکست مقابل سپاهان در رده سوم قرار گرفت.

ذوب آهن در این هفته استراحت دارد.

از گروه دو سارگل بوشهر رو در روی پالایش گاز ایلام قرار می‌گیرد که قضاوت کنندگان این دیدار سلطنت نوروزی، مهشید گودرزی، فاطمه سپهری و شبنم روان بد هستند. سارگل بوشهر هفته گذشته مقابل قشقایی شیراز به پیروزی رسید و با سه امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت، پالایش گاز ایلام هم با شکست ملوان بندرانزلی و با سه امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

در دیگر بازی این گروه قشقایی شیراز میزبان وچان کردستان است که زهرا مرادی، ریحانه شیرازی، ناهید جمشیدی و فرزانه شریفیان قضاوت این دیدار را برعهده دارند. قشقایی شیراز هفته گذشته بازی را واگذار کرد و با صفر امتیاز در جایگاه آخر قرار گرفت، وچان کردستان هم با باخت مقابل شهرداری سیرجان، ۶۶ امتیازه شد و با اختلاف گل کمتر نسبت به ملوان بندرانزلی در رده دوم قرار گرفت.

در دیگر بازی گروه دوم ملوان بندر انزلی میزبان شهرداری سیرجان است که قضاوت این دارد بر عهده مهناز ذکایی، آتنا لشنی، سمیرا وحیدی و الهه سینکایی است. ملوان بندر انزلی هفته گذشته مقابل پالایش گاز ایلام بازی را واگذار کرد اما با شش امتیاز در جایگاه اول باقی ماند، شهرداری سیرجان هم مقابل وچان به پیروزی رسید و با شش امتیاز و اختلاف گل کمتر نسبت به ملوان و وچان در رده سوم قرار گرفت.

کد خبر 462332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.